Strona 1 z 2

[B4 2.0 ABK] Króciec wodny od głowicy do nagrzewnicy

: 07 lut 2015, 15:37
autor: sean93
Witam moja niunia trochę popuszcza z tego miejsca. powiedzcie czy to jest dokładnie ten króciec?

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... zenia.html

: 07 lut 2015, 15:48
autor: Damian80b4LDZ
A nie mowa o tym co ma 2 czujniki ? niebieski i szary ?

: 07 lut 2015, 17:06
autor: Jarewa
ten z czujnikami boczny idzie do chłodnicy, a ten z obrazka jest z tyłu i idzie do nagrzewnicy

: 07 lut 2015, 17:56
autor: Damian80b4LDZ
Ok, dobrze wiedzieć, bo nie miałem zbytnio pojęcia :)

: 07 lut 2015, 19:56
autor: majkel1987
tak to ten

: 07 lut 2015, 20:47
autor: zbychu
Cześć. Czy wymieniacie przy okazji też ten przewód co na ten króciec idzie. Pytam bo mnie też ten zabieg czeka,a wydaje mi sie że ten przewód z tego końca co nachodzi na ten króciec jakby był grubszy i czy można bez problemu go dokupić . :roll:

: 07 lut 2015, 21:24
autor: antoni
Jeśli nie jest popękany i nie przecieka to nie ma potrzeby jego wymiany.
Nowy na pewno drogi nie jest, ale może być z gorszej jakości gumy bo podróba i zaczną sie problema. Obrazek Obrazek

: 07 lut 2015, 21:53
autor: zbychu
Zgadzam sie z tym że nie bedzie tak dobry ale jest już zagnieciony przez obiemke i może sie nie dać ponownie dobrze dociągnąć ,mogą być wycieki .

: 07 lut 2015, 22:50
autor: antoni
Jak dasz nowy zacisk i ustawisz na wygniecionym na wężu miejscu to będzie trzymać. Prędzej będzie ciekło na łączeniu króćca z głowicą albo samym króćcu jeśli pęknie.
Zresztą, zrób jak uważasz ryzyko i koszty niewielkie.

: 08 lut 2015, 11:33
autor: Jarewa
Zresztą, zrób jak uważasz ryzyko i koszty niewielkie.
Nie mów o małych kosztach bo koszty mogą być mega duże dolicz płyn i niech coś w trasie się rozszczelni a nowy wąż toprama nie jest zły i nie jest zbyt drogi a mamy spokój . Stare ściśnięte węzę już ciężko uszczelnić bo w miejscu ściśnięć są już za cienkie guma zbita. A zbyt mocne przykręcenie opaski morze spowodować złamanie króćca lub zdeformowania jego.

: 08 lut 2015, 14:45
autor: antoni
Wszystko świeżo założone może się rozszczelnić. Czy to stare czy nowe, zawsze trzeba po rozgrzaniu sprawdzać.
Uszczelka pod filtrem oleju i ta miedziana pod korkiem też mogą puszczać bo są jeszcze nie ugniecione i trzeba docisnąć.
Nie namawiam do pchania na siłę zmurszałych staroci , ale i wymieniactwo na siłę też nie jest konieczne.

: 08 lut 2015, 18:22
autor: Jarewa
Przy nowych jest mniejsze zjawisko przecieku powiedział bym ze zerowe, dość często to robię i życie uczy jednak ze stare nigdy nie jest pewne nawet jak często już na silikon robię.

: 09 lut 2015, 14:22
autor: majkel1987
Wymieniałem. Stary wężyk zostawiłem. Odciśnięty itp. nie mam tam najmniejszych problemów już chyba 3 lata.

: 09 lut 2015, 20:33
autor: Jarewa
Wymieniałem. Stary wężyk zostawiłem. Odciśnięty itp. nie mam tam najmniejszych problemów już chyba 3 lata.
Patrząc się na twoje posty trochę bym się powstrzymał, nie to że jestem upierdliwy.

: 09 lut 2015, 21:56
autor: majkel1987
Patrząc się na twoje posty trochę bym się powstrzymał, nie to że jestem upierdliwy.
Z czym jeśli można wiedzieć?