Hej. Kupiłem niedawno moją audi b3. Ogólnie wszystko z nią ok, ale któryś z poprzednich właścicieli dokonał jakieś przedziwne modyfikacje :mrgreen: Jedną z nich pokaże na zdjęciach. Z jednej strony przełącznik podpięty jest pod czujnik który widać na zdjęciu, a z drugiej ślad przewodu kończy się obok akumulatora. Przełącznik generalnie nie zmienia nic W każdej pozycji silnik pracuje tak samo. Może ktoś z was będzie wiedział co to takiego
: 12 lut 2015, 17:04
autor: Pieterb
macrzy pisze:Z jednej strony przełącznik podpięty jest pod czujnik który widać na zdjęciu,
pod który czujnik zaznacz na fotce bo ja nie bardzo kumam
: 12 lut 2015, 17:23
autor: macrzy
Chodzi o ten czujnik
: 12 lut 2015, 17:43
autor: Pieterb
macrzy, z tego co pamiętam to JN nie miał w tym miejscu żadnego czujnika jedynie mniej więcej w tym miejscu był zawór dodatkowego powietrza ale dobrze nie widzę czy to to
: 12 mar 2015, 11:08
autor: macrzy
Ktoś jeszcze ma jakieś sugestie co to może być? Dodam że samochód trochę wariuje na wolnych obrotach, może jest jakieś powiązanie?
: 12 mar 2015, 11:44
autor: Pieterb
macrzy, pstyknij lepszą fotkę tzn taką co by było widać ten czujnik cały a nie tylko wtyczkę.
: 12 mar 2015, 13:02
autor: Krys1994
To jest zawór dodatkowego powietrza. Nie rozumiem tylko po co ktoś wstawił tutaj ten włącznik. Weź to najlepiej wywal i znajdź oryginalną wiązkę i polutuj jak ma być.
: 12 mar 2015, 13:55
autor: macrzy
Dzięki, jak sie trochę cieplej zrobi to się przełącznika pozbędę ;p
Generalnie ten zawór powinien dostawać napięcie po zapłonie cały czas?
: 12 mar 2015, 14:17
autor: Krys1994
Tak ma mieć napięcie przez cały czas. Tam w środku jest taka przysłona która na zimnym jest uchylona i przepływa przez nią powietrze a podczas rozgrzewania zamyka się.