[B3 1.8S JN] Parametry odkłóceniowe świec i przewodów zapłon
: 27 lut 2015, 16:25
Witajcie!
Nigdzie nie mogę znaleźć parametrów audi odn tego, jakie oporniki powinny być zastosowane w świecach i/lub przewodach wysokiego napięcia. W sklepie kupilem taki komplet:
- świeca 3-elektrodowa Beru Z 91 0001335108 http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... onowa.html
- przewody Magnetti Marelli 941319170011 http://autowanda.pl/?page=catalog/produ ... t=1&sort=1
Co więcej, na opakowaniu czy w kartach produktów ww nie ma nic o parametrach odkłóceniowych. A przecież niewłaściwe dobranie wartości na swiecach i przewodach powoduje problemy czasem...
Przyglądam się tej sprawie bo ostatnio zregenerowałem parownik BRC, auto jezdzilo chwilę na starych swiecach i przewodach - przed regulacją gazu w zakladzie postanowilem wymienić swiece i przewody. Dokonano regulacji - od tej pory auto strzela w kol dolotowy, tak ze az guma kalosza spada z miksera gazu. Po doregulowaniu raz jeszcze jest nieco lepiej ale dalej strzela - z pewnoscia nie ma za ubogiej mieszanki. Więc - były 3 ruchy: nowe swiece, przewody i regulacja - ktoras z tych rzecy powoduje strzaly.
Zmienię jeszcze swiece na jednooelektrodowe ngk. Doradzcie coś odn. parametrow.
PS. oddam za dobre piwo nowe sworzenie meyle do audi lecz o średnicy trzpienia 17mm. Do mojej audi byly 19mm, przyslali mi zle. Jeden sworzen zalozony na wahacz tylko po to, by stwierdzic, ze nie pasuje. MOże się komuś przydadzą. Odbior osobisty Wrocław.
Nigdzie nie mogę znaleźć parametrów audi odn tego, jakie oporniki powinny być zastosowane w świecach i/lub przewodach wysokiego napięcia. W sklepie kupilem taki komplet:
- świeca 3-elektrodowa Beru Z 91 0001335108 http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... onowa.html
- przewody Magnetti Marelli 941319170011 http://autowanda.pl/?page=catalog/produ ... t=1&sort=1
Co więcej, na opakowaniu czy w kartach produktów ww nie ma nic o parametrach odkłóceniowych. A przecież niewłaściwe dobranie wartości na swiecach i przewodach powoduje problemy czasem...
Przyglądam się tej sprawie bo ostatnio zregenerowałem parownik BRC, auto jezdzilo chwilę na starych swiecach i przewodach - przed regulacją gazu w zakladzie postanowilem wymienić swiece i przewody. Dokonano regulacji - od tej pory auto strzela w kol dolotowy, tak ze az guma kalosza spada z miksera gazu. Po doregulowaniu raz jeszcze jest nieco lepiej ale dalej strzela - z pewnoscia nie ma za ubogiej mieszanki. Więc - były 3 ruchy: nowe swiece, przewody i regulacja - ktoras z tych rzecy powoduje strzaly.
Zmienię jeszcze swiece na jednooelektrodowe ngk. Doradzcie coś odn. parametrow.
PS. oddam za dobre piwo nowe sworzenie meyle do audi lecz o średnicy trzpienia 17mm. Do mojej audi byly 19mm, przyslali mi zle. Jeden sworzen zalozony na wahacz tylko po to, by stwierdzic, ze nie pasuje. MOże się komuś przydadzą. Odbior osobisty Wrocław.