Strona 1 z 1
[B4 2.0 ABK] Zapala i gaśnie
: 13 kwie 2015, 12:05
autor: KT
Witam. Od jakiegoś czasu audi po nocy zapala i po 2sekundach gaśnie, po czym odpala na dotyk. Czasem jednak trzeba kręcić 3-4razy żeby zapalił. Był ustawiany przez fachowca zapłon i nie wiem czy to nie przez to, bo po tym auto trzyma 1000obr|min. Przed ustawianiem ładnie opadał na około 850obr/min. Wymieniony niebieski czujnik temperatury, wtryskiwacz rozruchowy sprawny, przekaźnik nr30 przelutowany, ja już więcej pomysłów nie mam. Proszę o pomoc i z góry dziękuje.
: 13 kwie 2015, 14:26
autor: elektronic
ABK to nie jest ABT. Ten fachowiec może tak naprawdę nie być fachowcem i nie mieć pojęcia o o blokowaniu zapłonu w tym silniku. Jak to się robi to jest tu na forum. Pozatym w tym silniku jak coś działa poprawnie to się nic nie grzebie, nie znając go na wylot bo można tylko coś spie...
: 13 kwie 2015, 17:09
autor: Pieterb
KT pisze:Był ustawiany przez fachowca zapłon i nie wiem czy to nie przez to, bo po tym auto trzyma 1000obr|min.
jak dla mnie to właśnie źle ustawiony zapłon
: 14 kwie 2015, 01:18
autor: KT
elektronic zapłon był ruszany przez gazownika, bo twierdził ze się słabo wkręca i nie chodziło to za dobrze wiec później pojechałem do tego fachowca, bo to jedyny w okolicy gość który ma lampe i się niby na tym zna. Nie chciałem tam pchać moich palców
: 14 kwie 2015, 09:13
autor: elektronic
No tak, ale jak ktoś umie ustawić zapłon w Polonezie, nie znaczy że umie ustawić w Audi z ABK pod maską. To mogło nie być dobrze ustawione już wcześniej, a jak nie ustawiał prawidłowo teraz, to nic nie polepszył a może jeszcze pogorszył. Poszukaj na forum o ustawianiu zapłonu w ABK i o ustawianiu rozrządu. Rozrząd sprawdzisz sobie sam, o zapłonie sobie możesz przepisać czy wydrukować i jedź do niego z tym.
A ostatecznie możesz kupić sobie sam lampę i będziesz niezależny. Używka tylko ok 70 zł.
: 14 kwie 2015, 12:38
autor: KT
Trzeba się będzie za to samemu zabrać, bo na fachowcach to polegac nie można. Dziękuje za wszelkie porady, będę meldować co i jak.
: 14 kwie 2015, 17:45
autor: Francis1982
Skoro po zapłonie obroty się zmieniły na gorsze to ten pseudo macher spieprzył ustawianie.
Można się też przyjrzeć kostce stacyjki a później czy immobiliser nie swiruje. Powinien być zapisany błąd ale to już vag.