Witam
Jakiś czas temu kupilem Audi Coupe z 2.0 motorem ABK
Stał ok tygodnia ze względu na brak czasu i kilka spraw do ogarnięcia.
Samochod zapala bardzo dobrze.Od strzała.Po upływie 30-40sek zaczyna go dusić,przygasa az w koncu klęka...i tak za każdym razem..
Nie ma roznicy czy odpalę lpg czy pb
Film:
Macie jakieś pomysły ?
: 26 kwie 2015, 09:31
autor: czarekj
Jak świece są okopcone to regulator ciśnienia paliwa do wymiany.
: 26 kwie 2015, 09:40
autor: zakwas
Świece zakładałem dopiero co nowe
Mam od poprzedniego wlasciciela ori regulator paliwa.Obecny to topran.Podobno zmienil niepotrzebnie bo problem okazał się być gdzie indziej..
Przypomnę ,że na lpg też tak się dzieje,więc to raczej odpada.
up.
Przeczyscilem drucik przepływki alkoholem izopropylowym,sprawdzilem rezystancje na niebieskim czujniku temp(jak najbardziej w normie) oraz przelutowałem wszystkie luty na przekaźniku 30.Dalej to samo..
Poprzedni właściciel informował mnie przy sprzedaży,że mial spory problem z tym czymś ..
Jest to chyba regulator biegu jałowego.Wnioskuje,że jest nowy.Nie wiem co to za zamiennik..
: 26 kwie 2015, 14:00
autor: Audi 80 Polska
zakwas pisze: Przypomnę ,że na lpg też tak się dzieje,więc to raczej odpada.
Nie wiem gdzie znalazłeś drucik w przepływomierzu klapkowym, chyba że wyczyściłeś czujnik temperatury powietrza.
: 26 kwie 2015, 21:03
autor: zakwas
Sekwencja
po x próbach wyjazdu (ciągle gasl i przygasajac nawet nie reagował na pedal gazu) ..gdy się rozgrzał było ok..nawet przy powtórnym odpalaniu
[ Dodano: 2015-04-28, 23:27 ]
Pomoże lub podpowie ktoś ?
: 29 kwie 2015, 17:35
autor: czarekj
czy sterownik pokazuje jakiekolwiek błędy? Czy wężyk podciśnienia w regulatorze ciśnienia jest suchy?
: 30 kwie 2015, 18:44
autor: zakwas
Brak paliwa w wezyku
Na vagu czysto
Cewka?
: 01 maja 2015, 13:25
autor: krs
a czujnik temperatury płynu ??
: 01 maja 2015, 13:30
autor: zakwas
Rezystancje mial w normie. 10-15 st C 2800-3000ohm
Na odpietej sondzie to samo.
Podpinalem drugi czujnik temperatury od znajomego.To samo
: 01 maja 2015, 15:45
autor: Pieterb
zakwas, czy to dzieje się na ciepłym czy zimnym czy bez znaczenia :?:
: 01 maja 2015, 20:17
autor: zakwas
Samochod na zimnym gaśnie po jakims czasie.Ma problemy z przyspieszaniem,dusi sie.Jakby to powiedziec..im wiecej wcisniesz gazu tym bardziej sie dławi.Wczoraj potrzebowalem wyjechac..15 razy gasl mi na jednej ulicy do momentu az nie przekroczyl 50 st na budziku. Pozniej jechal.. tylko jest odczuwalne,ze lekko przerywa i poszarpuje nieznacznie.
Na cieplym silniku po odpaleniu tez potrafil miec ten sam objaw ale dwa odpalenia i jechal dalej..
Jak wczoraj przelaczylem go na pb to przestał reagować na gaz .Zadławił się do takiego stopnia,że nie jechał.Przełączyłem na LPG i jechał dalej..
Ludzie.Nie mam juz pomysłów.Dzis wzialem cewke od znajomego ale jest na inną wtyczkę.U mnie jest ta Hitachi.Kilku znajomych obstawiło właśnie cewkę bo wygląda to jakby go zalewalo..
: 02 maja 2015, 11:39
autor: zbychu
Może wtryskiwacz rozruchowy podaje wciąż paliwo,spróbuj odłączyć napięcie od niego.
: 02 maja 2015, 11:44
autor: Pieterb
zbychu, nie wydaje mi się aby to było przyczyną
Ja bym ją pod kompa i sprzawdził w blokach, może tam coś wyjdzie.
: 02 maja 2015, 11:50
autor: zbychu
Jak jest możliwość podpięcia to może szybciej znajdzie przyczynę.
: 03 maja 2015, 09:17
autor: zakwas
Byłem u elektryka
Przeplywka nie miała zasilania. Do tego wypadało podregulowac jej napięcie na ok 1V
Żeby było mało..pompa paliwa jest walnieta. Po jej zmianie na zimnym powinny skończyć się wszelakie dolegliwości