[B4 2.0 ABK] Problem z brakiem mocy
: 31 maja 2015, 11:45
Witajcie
Kolejny problem do rozwiązania.
Po zdiagnozowaniu padniętej chińskiej pompy założonej przez poprzedniego właściciela zamówiłem używkę VDO od forumowicza.
Zmieniłem i chwilę jeździłem na samej pb.Nie podłączałem jeszcze butli.
Więc tak.. po założeniu ,pompa chodziła straszliwie głośno przez jakieś 30km. Później ucichła aż do teraz. Samochód na zimnym silniku jedzie słabo po wciśnięciu gazu do podłogi..Na ciepłym po wciśnięciu gazu w opór kompletnie traci moc.Jedzie coraz wolniej ale nie szarpie,nie gaśnie itd.Dzieje się to ciągle ale nie zawsze Ma problemy z odpalaniem(rozrusznik długo kręci).
Z niskich obrotów szarpie,przy wrzuceniu biegu również .
Postaram się podjechać gdzieś i zmierzyć ciśnienie w układzie.Vag cały czas wyrzuca błąd stukowca. Kasowałem 3 razy.Ciągle wraca.
Knock Sensor 1 (G61)
No Signal
Czy można w ogóle wykluczyć pompę ?
Dzięki i pozdrawiam
Kolejny problem do rozwiązania.
Po zdiagnozowaniu padniętej chińskiej pompy założonej przez poprzedniego właściciela zamówiłem używkę VDO od forumowicza.
Zmieniłem i chwilę jeździłem na samej pb.Nie podłączałem jeszcze butli.
Więc tak.. po założeniu ,pompa chodziła straszliwie głośno przez jakieś 30km. Później ucichła aż do teraz. Samochód na zimnym silniku jedzie słabo po wciśnięciu gazu do podłogi..Na ciepłym po wciśnięciu gazu w opór kompletnie traci moc.Jedzie coraz wolniej ale nie szarpie,nie gaśnie itd.Dzieje się to ciągle ale nie zawsze Ma problemy z odpalaniem(rozrusznik długo kręci).
Z niskich obrotów szarpie,przy wrzuceniu biegu również .
Postaram się podjechać gdzieś i zmierzyć ciśnienie w układzie.Vag cały czas wyrzuca błąd stukowca. Kasowałem 3 razy.Ciągle wraca.
Knock Sensor 1 (G61)
No Signal
Czy można w ogóle wykluczyć pompę ?
Dzięki i pozdrawiam