[B4 2.0 ABK] Problem na PB przy niższych temperaturach
: 11 lip 2015, 19:33
Witam
Posiadam pewien problem z 2.0 ABK. Samochód jakiś czas temu był u elektryka.Został ustawiony zapłon,korekta na przepływomierzu,zmieniłem pompę na nową vdo.Sonda i reszta sprawna.
W każdym razie już x razy kasowałem błąd czujnika spalania stukowego (g62 knock sensor)
Elektryk upierał się,że była to kwestia źle ustawionego zapłonu i błąd na ecu już nie wróci..a jednak.
Zauważyłem pewną tendecję auta.. przy niższych temperaturach(jak dzisiaj 11,5st) na zimnym silniku rano nie przyspiesza poprawnie + przy wciśnięciu sprzęgła i zmianie biegu następuje okropne stuknięcie,szarpnięcie.Do takiego stopnia ogromne,że ma się wrażenie jakby coś uderzyło nas od tyłu..
Gdy pojedziemy kawałek dalej i autko złapie temp na PB jest już bez problemu. Na gazie to nie występuje.Poduszki silnika są całe.
Może ktoś powiedzieć mi ogólnie jakie są objawy uszkodzonego czujnika spalania stukowego i czy owy problem może być z tym związany?
Posiadam pewien problem z 2.0 ABK. Samochód jakiś czas temu był u elektryka.Został ustawiony zapłon,korekta na przepływomierzu,zmieniłem pompę na nową vdo.Sonda i reszta sprawna.
W każdym razie już x razy kasowałem błąd czujnika spalania stukowego (g62 knock sensor)
Elektryk upierał się,że była to kwestia źle ustawionego zapłonu i błąd na ecu już nie wróci..a jednak.
Zauważyłem pewną tendecję auta.. przy niższych temperaturach(jak dzisiaj 11,5st) na zimnym silniku rano nie przyspiesza poprawnie + przy wciśnięciu sprzęgła i zmianie biegu następuje okropne stuknięcie,szarpnięcie.Do takiego stopnia ogromne,że ma się wrażenie jakby coś uderzyło nas od tyłu..
Gdy pojedziemy kawałek dalej i autko złapie temp na PB jest już bez problemu. Na gazie to nie występuje.Poduszki silnika są całe.
Może ktoś powiedzieć mi ogólnie jakie są objawy uszkodzonego czujnika spalania stukowego i czy owy problem może być z tym związany?