Pytanie czy podejdzie układ wydechowy od 1.8s do mojej 2.0 16v?
i czy w naszych b3 jest a raczej powinno być złącze elastyczne?
Mój się rozpadł po ucieczce do płytkiego rowu przed czołowym dzwonem:-(
: 24 lip 2015, 16:07
autor: Leo
nie polecam innego. Pierwsze co powinieneś sprawdzić, to to , czy są tej samej średnicy rury.
: 24 lip 2015, 16:15
autor: krzysiek.ruski
nie będę wnikać o 2 mm na średnicy bo to nie bolid na tor.
muszę mieć auto jeżdżące.
ważne czy będą puchy pasować do budy i kolektora a resztę się przespawa
: 25 lip 2015, 09:47
autor: maciek889
krzysiek.ruski pisze:i czy w naszych b3 jest a raczej powinno być złącze elastyczne?
W niektórych B3kach role złącza elastycznego pełniło "jajko" między "portkami" a katalizatorem jak było skręcone na sprężynach.
krzysiek.ruski pisze: ważne czy będą puchy pasować do budy i kolektora a resztę się przespawa
Do od "portek" powinien pasować układ wydechowy od innego modelu. Właściwie to chyba wszystkie silniki od 2.0 8V w duł miały taki sam mniej wydajny wydech.
Choć patrząc bo rysunkach (1A) http://www.vagcat.com/p/B071/039100.png to 6A miało katalizator skręcany z tłumikiem środkowym. Tutaj opis do rysunku: www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/1990/111/50/1112704/ (wszystko dal wersji bez q)
: 28 lip 2015, 20:21
autor: krzysiek.ruski
I już wiem, że nie pasuje. audi 80 model 16V ma obniżone zawieszenie a co za tym idzie inne wyprofilowanie rury nad belką i wieszaki też są w innych miejscach. Dodam jeszcze ze końcowa pucha jest krótsza w 16V.
Bardzo ciezko znaleźć używke a ze trafiłem cały układ od 1.8s praktycznie nowy za grosze (80pln) to czeka mnie adaptacja flexem i migomatem.
Poradzicie czy warto zostawic strumiennice która mam wstawioną czy ja wywalic? Zmiesci sie przed srodkowym tlumikiem i sie zastanawiam
: 09 lis 2015, 22:34
autor: ziemor
Ja właśnie jestem po wymianie całego wydechu w moim 6A
Wydech idealnie się sprawuje - dźwięk jest w sam raz !!!
Jutro wgram fotki jak to wygląda
Bardzo długo kombinowałem jaki wydech dać zrobić - ten co mam to ideał - wyraźnie jest wyeksponowany dźwięk dwóch litrów ale w ogóle nie występuje efekt głośnego warczenia jak to czasem się słyszy w stuningowanych autach
krzysiek.ruski - strumienice wywal całkiem bo mało co pomaga
Lepsze ori tłumiki z dużym przekrojem
Powiedz jesteś z południa Polski ???
: 10 lis 2015, 20:14
autor: krzysiek.ruski
Ja z centrum. Zgierz
: 04 kwie 2016, 17:19
autor: Radoslavsky
@ziemor
Napisz proszę jak się sprawuje tłumik po tych kilku miesiącach użytkowania, zima itp? Jak wyglądają te końcówki, jakaś korozja?
Czy miałeś robione wypełnienie tłumika i średnicę rur na zamówienie (niestandardowe) czy też kupiłeś dokładnie to co oferuje Peśla?
Nie ukrywam, że cena do wyglądu i jakości (czytane na innych forach) wydaję się całkiem rozsądna.
: 05 kwie 2016, 08:35
autor: ziemor
Jak na razie wszystko idealnie
Tłumiki były trzy teraz są dwa - pierwszy za sondą lambda wyrzuciłem - był to tłumik przelotowy (może potrzebny - nie wiem)
Bosala pomalowałem dwa razy farbą do tłumików
Środkowy Peśla to standard - nic nie kombinowałem
Jedyne co to nie sprawdziłem szlifierką czy aby to na pewno nierdzewka - sprawdzę to choć Peśla zapewniała mnie że na pewno zrobią mi z nierdzewki
Dżwięk - ideał - nie jest za głośny jak w "tuningowanych" autach
Pozdry i polecam to rozwiązanie - tanio i jak dala mnie to super
---
: 05 kwie 2016, 12:50
autor: Radoslavsky
Teraz się wczytałem że końcowy masz Bosala, a środkowy Peśla, ale dzięki za info