[B3 2.0 3A] padnięty potencjometr? filmik
: 06 sie 2015, 22:49
Witam problem chyba standardowy w audi 80 jak w temacie. <buu> Na początek wrzucam filmik z pracy silnika i regulacji regulatora cisnienia i lambda.
- rozrząd na znakach ok
- zapłon na znakach bez ustawiania lampa ale nie ma dużych zniam po obracaniu aparatem
- świece nowe, kopułka niedawno wymieniana Topran;/
- czujnik temp. działa poprawnie wg. wykresu
- wtryskiwacz rozruchowy ok
- wyłączniki przepustnic ok
- sonda lambda nowa Febi
- czujnik stukowy nowy Bosch
- regulator ciśnienia ok 0-5mA
- klapa przepływomierza 1.9mm
Nie wymieniałem jeszcze filtra paliwa a wygląda na stary. Pompa paliwa zardzewiała i ciąglę brzęczy (niewiem czy powinna). :roll:
Ostatnio zauważyłem pocący sie kolektor ssący na łączenkiu z blokiem silnika(uszczelka) oraz syczenie z okolic prewodu silnika krokowego tak ma być? szczelność raczej jest bo psikałem plakiem i zero podwyższenia obrotów.
Czy to może być wina potencjometra? pomimo dobrego wyglądu? Autko ma 233tys przebiegi prawdziwy.
Na omomierzu ma lakki skok na początku ruchu wg scieżki ze zdjęcia (w tym zakresie przerywa) http://www.supershare.pl/?d=0A6ECD1A2
Jak wypnę nastawnik ciśnienia ten po przeciwnej stronie potencjometru silnik wchodzi na obroty prawie dobrze.
Najpierw ustawia się położenie klapy 1.9mm czy dawke paliwa na potencjometrze?
- rozrząd na znakach ok
- zapłon na znakach bez ustawiania lampa ale nie ma dużych zniam po obracaniu aparatem
- świece nowe, kopułka niedawno wymieniana Topran;/
- czujnik temp. działa poprawnie wg. wykresu
- wtryskiwacz rozruchowy ok
- wyłączniki przepustnic ok
- sonda lambda nowa Febi
- czujnik stukowy nowy Bosch
- regulator ciśnienia ok 0-5mA
- klapa przepływomierza 1.9mm
Nie wymieniałem jeszcze filtra paliwa a wygląda na stary. Pompa paliwa zardzewiała i ciąglę brzęczy (niewiem czy powinna). :roll:
Ostatnio zauważyłem pocący sie kolektor ssący na łączenkiu z blokiem silnika(uszczelka) oraz syczenie z okolic prewodu silnika krokowego tak ma być? szczelność raczej jest bo psikałem plakiem i zero podwyższenia obrotów.
Czy to może być wina potencjometra? pomimo dobrego wyglądu? Autko ma 233tys przebiegi prawdziwy.
Na omomierzu ma lakki skok na początku ruchu wg scieżki ze zdjęcia (w tym zakresie przerywa) http://www.supershare.pl/?d=0A6ECD1A2
Jak wypnę nastawnik ciśnienia ten po przeciwnej stronie potencjometru silnik wchodzi na obroty prawie dobrze.
Najpierw ustawia się położenie klapy 1.9mm czy dawke paliwa na potencjometrze?