Strona 1 z 1
[B4 2.0 ABK] NOWY zawór biegu jałowego
: 08 sie 2015, 19:14
autor: Sapela
Witam Panowie
Mam takie pytanie odnośnie kupna "krokowca", tych nowych zamienników z allegro do mojej Audi 80 b4 ABK (2.0 E 115KM). Numer oryg. krokowego to:
037906457 D.
Kupował ktoś już te 'krokowce' SKV i innych firm? Cena zachęcająca tym bardziej że to nowy towar a nie używka 20-paro letnia.
Oto przykładowe z listy allegro:
1)
http://allegro.pl/silnik-krokowy-028014 ... 87275.html
2)
http://allegro.pl/silnik-krokowy-audi-1 ... 50097.html
3)
http://allegro.pl/nowy-silnik-krokowy-a ... 36068.html
Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na odpowiedź/i
)
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2015-08-08, 21:27 ]
Pozwoliłem sobie zmienić temat, bo tak to się fachowo nazywa
: 08 sie 2015, 22:51
autor: la222
gowno chinskie testowalem sam to.dodatkowo wtyczka ma wazkie piny i trzeba przerabiac.u mnie odrazu po zalozeniu podwyzszal obroty.zaozylem uzywke ori i dziala ok.
: 09 sie 2015, 15:49
autor: Sapela
Dlatego też wolałem zapytać tu. U mnie oryginalny VDO zawyża obroty na rozgrzanym a na zimnym jeszcze kuleją do tego bardzo tzn. za nisko schodzą... W miarę rozgrzewania jest ok a potem trzyma na 1000/1100 rpm. Wkurza to nietrzymanie na nie rozgrzanym masakra... ;/
Razem z jednym gazownikiem regulowaliśmy go za pomocą śrubki i jest tak na "oko"...
Jak zobaczyłem SKF Germany to pomyślałem, że warto...
: 09 sie 2015, 15:57
autor: Pieterb
Sapela pisze:Razem z jednym gazownikiem regulowaliśmy go za pomocą śrubki i jest tak na "oko"...
jakiej śrubki ?
Podmienialeś od kogoś na by sprawdzić czy to aby na pewno jego wina ?
regulacja krokowca
: 09 sie 2015, 16:25
autor: Sapela
: 09 sie 2015, 18:51
autor: Pieterb
Sapela, a no widzę widocznie w metalowym coś tam jest ja mam plastikowy a tam nic takiego nie ma.
Tylko ie wiem co tym można wyregulować.
krokowy
: 09 sie 2015, 20:43
autor: Sapela
Do 93 r wychodziły właśnie takie "krokowce" a po wychodziły takie czarne i szersze. Jakbym miał podmienić i zobaczyć to bym wiedział na 100 % czy to jego wina czy szukać gdzieś indziej. Bo nie chce kupować używki za 100 zł i okażę się że jest tak samo albo i gorzej
mam już taki tylko z literką 'C' na końcu to auto po odpaleniu o ile odpalę od razu gaśnie więc lipa straszna..
Jakby ktoś był miły i użyczył swojego na sprawdzenie, to z miłą chęcią podjadę czy jakoś się spotkamy. Dla mnie to ważne (woj. łódzkie - Bełchatów) ABK z takim 'krokowcem' PRIV !
: 09 sie 2015, 21:28
autor: Jarewa
Tylko ie wiem co tym można wyregulować.
Tam się reguluje luz wzdłużny ośki.
: 09 sie 2015, 21:31
autor: Pieterb
Sapela pisze:Do 93 r wychodziły właśnie takie "krokowce" a po wychodziły takie czarne i szersze.
wiem
Sapela pisze:Jakby ktoś był miły i użyczył swojego na sprawdzenie, to z miłą chęcią podjadę czy jakoś się spotkamy. Dla mnie to ważne (woj. łódzkie - Bełchatów) ABK z takim 'krokowcem' PRIV !
najlepiej na jakiegoś spota podjechać bo nie wieże w to że nikt z łódzkiego nie ma abk z przed 93 i nie użyczy Ci na chwilkę by sprawdzić
Jarewa pisze:Cytat:
Tylko ie wiem co tym można wyregulować.
Tam się reguluje luz wzdłużny ośki.
a widzisz czyli już wiem
: 09 sie 2015, 21:44
autor: Sapela
Jarewa pisze:Tylko ie wiem co tym można wyregulować.
Tam się reguluje luz wzdłużny ośki.
Co to znaczy, bo nie bardzo rozumiem o czym napisałeś? Możesz bardziej rozjaśnić ;>
: 11 sie 2015, 21:58
autor: czarekj
Przed wydaniem kasy przeprowadź poprawną diagnozę. Najczęściej winą niestabilnych wolnych obrotów jest nieszczelność w dolocie lub uszkodzony zawór odpowietrzający skrzyni korbowej. Zawór regulacyjny uszkadza się sporadycznie. Już bardziej prawdopodobne jest że się zabrudzi niż uszkodzi mechanicznie. Jaki prąd płynie przez cewkę zaworu? Czy kolega to mierzył? Na ile % jest uchylony zawór przy przepływie prądu znamionowego 0,5 A? Czy zmieniając wartość prądu od 0A do 1A uzyskuje się całkowitą regulację przepływu? Jeżeli tak to przyczyna leży po stronie innego elementu.
czasami przepływomierz przyciera się przy mniejszych otwarciach i to tez wpływa na wolne obroty.
czy zawór dostaje stabilne napięcie +12V? W jakim stanie jest przekaźnik nr 30?