Witam
W obudowie filtra powietrza mam jeden niezaślepiony otwór, który połączony jest przewodem do odmy. Wydaje mi się, że coś tam powinno być, tylko co? Byłem na szrocie, znalazłem taką gwiazdę na nóżkach z gumową zaślepką, ale u mnie to ewidentnie nie pasuje, wystaje i się nie trzyma.
Druga sprawa, czy miedzy gaźnikiem a obudową filtra powietrza powinna być jakaś uszczelka? Ściągając obudowę była tam jakaś ala papierowa uszczelka. Tylko, że wcześniej w aucie był LPG więc podejrzewam że to pozostałości po mikserze od gazu.
Z góry dzięki za odpowiedz. Pozdrawiam
: 06 wrz 2015, 14:17
autor: maciek889
Pawelo pisze:Witam
W obudowie filtra powietrza mam jeden niezaślepiony otwór, który połączony jest przewodem do odmy. Wydaje mi się, że coś tam powinno być, tylko co? Byłem na szrocie, znalazłem taką gwiazdę na nóżkach z gumową zaślepką, ale u mnie to ewidentnie nie pasuje, wystaje i się nie trzyma.
Tam chyba powinna być taka gumka która ma służyć jako zawór zwrotny. Czy coś w tym stylu.
: 06 wrz 2015, 14:32
autor: Pawelo
Mam takie coś i to nie pasuje:
: 06 wrz 2015, 17:11
autor: maciek889
Bo pewnie masz z innej wersji silnikowej, pomimo że obudowa filtrów powietrze pomiędzy różnymi wersjami silnika wygląda podobnie to nie zamienisz obudowy pomiędzy gaźnikiem keihina, pierburga czy wtrysku jednopunkowego.
Zrób sobie wolną odmę a otwór w filtrze powietrza zaślep i będzie po problemie.
: 13 wrz 2015, 13:20
autor: Pawelo
Nie bardzo orientuje się co to jest ta wolna odma Będę szukał jednak odpowiedniej zaślepki. A co z tą uszczelką pod obudową filtra, coś powinno tam być, czy nie? Orientuje się ktoś?
: 13 wrz 2015, 14:05
autor: maciek889
Pawelo pisze:Nie bardzo orientuje się co to jest ta wolna odma
Masz zablokowaną strone google? Chodzi o odłączenie odmy i puszenie oparów pod samochód albo puszczenie ich przez domontowany oil catch tank. Oczywiście wejście do filtra powietrza trzeba zaślepić aby nie ciągnęło brudnego powietrza.
Pawelo pisze:A co z tą uszczelką pod obudową filtra, coś powinno tam być, czy nie? Orientuje się ktoś?
Powinno bo bez uszczelki może ciągnąć brudne powietrze. Pojeździj trochę w kurzu zdejmij całą obudowę i zobacz czy będą strużki piasku prowadzące do filtra. Chyba że chcesz oszczędzić szlif cylindrów piaskiem to profilaktycznie to uszczelnij silnikonem alby wytnij usczczlekę z grubego papieru.
: 13 wrz 2015, 14:24
autor: Pawelo
Ok, dziękować za odpowiedz. Teraz jak wszystko jasne zrobię to tak jak trzeba