Strona 1 z 2
[audi 80b3 1.8 S] falują obroty
: 15 lis 2007, 20:45
autor: paweł 22
Witam pisze w imieniu mojego taty posiada on audi 80 b3 na postoju falują mu obroty czyli nie trzyma obrotów silniczek krokowy jest sprawny jeżeli ktoś miał taki problem to niech da znać co to było.Pozdrawiam wszystkich klubowiczów
: 15 lis 2007, 22:18
autor: orkabmx
ja mam taki problem mam ng 2.3 poszukaj czy nie lapie lewego powietrza poszukaj po gumowych rurach czy nie jest gdzies peknieta od tego zacznij ja zaczalem od tylu czyli od silniczka krokowego i okazalo sie to pudlo ewentualnie moze to byc czujnik temperatury ,mam znajomego co ma b3 91 rok i ma to auto juz kupe czasu i mowil ze tego jest sie bardzo ciezko pozbyc trzeba dbac o spalanie ale wiadomo co osoba to inna opinia poszukaj lewego powietrza jak nie to pomyslimy dalej
: 15 lis 2007, 22:28
autor: Brother_red
B3 gaźnik, czy wtrysk ? Popatrz w pierwszej kolejności na wężyki cisnieniowe, podcisnieniowe, na miejsca w których mógłby ewentualnie zassysać lewe powietrze. Przyczym może byc troszkę, ale od czegoś trzeba zacząć
: 16 lis 2007, 08:11
autor: Solskier
B3 1.8S - czyli monowtrysk. Sprawdź gumową podstawe wtrysku tam najczesciej łapie lewe powietrze. Może siedzieć również czujnik temperatury.
: 16 lis 2007, 13:08
autor: Danek
Albo nastawnik przepustnicy i można tak wymieniać jeszcze sporo
. Trochę więcej szczegółów by się przydało. Jest LPG?
: 16 lis 2007, 17:08
autor: paweł 22
Dzięki za rady będę musiał nad tym posiedzieć.Ma gaz ale na gazie jest spoko tylko na paliwie tak się dzieje. Pozdrawiam wszystkich
: 16 lis 2007, 18:55
autor: Danek
paweł 22, to dużo żeś dopisał tych szczegółów, nie ma co
. Skoro na LPG jest dobrze to jeszcze dopisz, która to generacja LPG I czy II. Mam pewne podejrzenia, ale z fusów wróżyć nie będę.
: 16 lis 2007, 22:13
autor: paweł 22
Jeżeli chodzi o gaz to jest to I generacja.Tak myślałem i stwierdziłem że może trzeba odpowiednią mieszankę paliwa ustawić.Pozdrawiam
: 16 lis 2007, 22:35
autor: Danek
Zrób reset ECU i adaptację na benie. Jak to zrobić to poszukaj na forum, bo już kilka razy było to opisywane. Jeśli problem ustąpi to na 99% wina emulacji sondy. Po szczegóły zapraszam do lektury mojego artykułu w dziale download/lpg. Jeśli dalej będzie falowało to sonda lambda do sprawdzenia/wymiany.
: 16 lis 2007, 22:47
autor: paweł 22
dzięki za pomoc
: 17 lis 2007, 11:38
autor: Kornel
Solskier pisze:B3 1.8S - czyli monowtrysk.
Nie koniecznie może to być monowtrysk, może być wielopunkt, jeżeli masz wielopunkt to poczytaj to:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ju%BF+wiem
: 17 lis 2007, 15:06
autor: Solskier
KorNoLio, to co właściwie oznacza to S, no bo jak jest E to (już sie boje napisać
) że zawsze jest pełny wtrysk. Bardzo możliwe ze jestem w błedzie, w tych literkach można sie zamieszać
: 17 lis 2007, 16:34
autor: Danek
Solskier pisze:w tych literkach można sie zamieszać
No właśnie dlatego najlepiej jak się podaje kod silnika, a nie te literki "z klapy"
. Wtedy wszystko jest jasne.
: 17 lis 2007, 17:06
autor: Kornel
1.8S były na wtrysku jedno i wielo punktowym trzeba poprostu zerknąć pod maskę i zobaczyć, co do tego E to nie jestem pewien ale chyba to będzie digifant. A co dokładnie oznacza samo S to nie wiem może JMM będzie wiedział on był w tych oznaczeniach dobry.
: 17 lis 2007, 18:25
autor: audicom1
viewtopic.php?t=927
Poczytaj kolego sobie ten temat. Pozdrawiam