[B3 2.0 3A] Zmiana układu zasilania na gaznik i jeszcze...
: 22 paź 2015, 18:50
Witam, jestem posiadaczem 2 zacnych 80tek B3. Ale w jednej z nich mam problem.
Ów 80tkę nabyłem 13 października tego roku.
W sumie co wymagać. Zwykłe 80tka w quattro. Poprzedni właściciel dostał wylewu (możliwe że w audi, bo coś takie po obijanie <lol> , choć nie dopytywałem. Nawet nie wiem czy żyje...) kupił ją jakiś handlarz, i dostała się w moje ręce.
Miałem po nią 130km w jedną stronę, nie dużo co prawda, no ale cóż....
Z wykształcenia jestem mechanikiem i elektromechanikiem. Więc myślę ha! Tu się zrobi tam się zrobi będzie ok.
Mija 11 dni od kupna. A już musiałem zrobić
-Wydech
-Hamulce
-Ładowanie
-Termostat
-Wiatraki od chłodnicy. Dmuchały tylko na wyłączonym zapłonie.
-Zagotował mi się płyn a na zegarach stałe 90 stopni...
-Znów termostat bo wywaliło termostatem płyn, termostat pogieło a to kolanko wyłamało..
-Pompę do wspomagania.
-Wyciek z chłodnicy.
-Wymiana zegarów.
-Wymiana zarówek 3 dodatkowych zegarów.
-Ręczny.
-ABS nie sprawny czeka na naprawę.
-Radio gaśnie jak dam głośniej np. 18 a z płytą 7...
-Wymiana wkładek zamków, bo ten handlarz dał mi 2 kluczyki... Ale głupi sprawdziłem tylko stacyjkę a drzwi juz nie... A do drzwi mówi że szuka...
- Wielozawór w butli LPG. Dziś po wymianie pompy przejechałem 100 metrów. I przestał pracować na gazie.
Ten samochód chyba jest przeklęty... W drodze do domu po zakupie było wszystko ok. Tylko wymiana termostatu...
I wisienka na koniec.
Jako że mam mechaniczny wtrysk, planuję zmienić na gaźnik. Ten pierwszy z linką ssania . Taki jaki mam w 1.8S SF.
Z tego co wiem to potrzebuje:
-Kolektor ssący.
-Dłuższą linkę gazu
-Linkę ssania
-Poduszkę gaźnika wraz z gaźnikiem
-Obudowę filtra powietrza
-Nowy prawnik na podciśnienie
-Nową centralkę gazu
- I chyba nowy wielozawór
Pytanie jak zatkać te dziury po wtryskach w głowicy? Wymienić głowicę np z 1.8? A moze jakoś da radę je zatkać ?
Czekam na jakieś porady, opinie, komentarze.
Z poważaniem Gotram.
Ów 80tkę nabyłem 13 października tego roku.
W sumie co wymagać. Zwykłe 80tka w quattro. Poprzedni właściciel dostał wylewu (możliwe że w audi, bo coś takie po obijanie <lol> , choć nie dopytywałem. Nawet nie wiem czy żyje...) kupił ją jakiś handlarz, i dostała się w moje ręce.
Miałem po nią 130km w jedną stronę, nie dużo co prawda, no ale cóż....
Z wykształcenia jestem mechanikiem i elektromechanikiem. Więc myślę ha! Tu się zrobi tam się zrobi będzie ok.
Mija 11 dni od kupna. A już musiałem zrobić
-Wydech
-Hamulce
-Ładowanie
-Termostat
-Wiatraki od chłodnicy. Dmuchały tylko na wyłączonym zapłonie.
-Zagotował mi się płyn a na zegarach stałe 90 stopni...
-Znów termostat bo wywaliło termostatem płyn, termostat pogieło a to kolanko wyłamało..
-Pompę do wspomagania.
-Wyciek z chłodnicy.
-Wymiana zegarów.
-Wymiana zarówek 3 dodatkowych zegarów.
-Ręczny.
-ABS nie sprawny czeka na naprawę.
-Radio gaśnie jak dam głośniej np. 18 a z płytą 7...
-Wymiana wkładek zamków, bo ten handlarz dał mi 2 kluczyki... Ale głupi sprawdziłem tylko stacyjkę a drzwi juz nie... A do drzwi mówi że szuka...
- Wielozawór w butli LPG. Dziś po wymianie pompy przejechałem 100 metrów. I przestał pracować na gazie.
Ten samochód chyba jest przeklęty... W drodze do domu po zakupie było wszystko ok. Tylko wymiana termostatu...
I wisienka na koniec.
Jako że mam mechaniczny wtrysk, planuję zmienić na gaźnik. Ten pierwszy z linką ssania . Taki jaki mam w 1.8S SF.
Z tego co wiem to potrzebuje:
-Kolektor ssący.
-Dłuższą linkę gazu
-Linkę ssania
-Poduszkę gaźnika wraz z gaźnikiem
-Obudowę filtra powietrza
-Nowy prawnik na podciśnienie
-Nową centralkę gazu
- I chyba nowy wielozawór
Pytanie jak zatkać te dziury po wtryskach w głowicy? Wymienić głowicę np z 1.8? A moze jakoś da radę je zatkać ?
Czekam na jakieś porady, opinie, komentarze.
Z poważaniem Gotram.