[B4 2.0 ABK] Wymiana uszczelki pod glowica
: 23 lis 2015, 19:39
Witam jestem nowy na forum wiec z gory przepraszam jeżeli coś złe napisałem.
A wiec tak pół roku temu miałem kłopoty z uszczelka pod głowicą,zbiorniczkiem wywalało cały płyn. Oddałem do mechanika odebrałem wszystko ładnie pięknie aż do teraz. Zaczęło ubywać mi płynu ze zbiorniczka,korek od wlewu oleju biały,węzę strasznie twarde,i z tłumika lecą dosłownie chmury wiec obstawiam ze to znowu uszczelka.Ale tym razem chce ja wymienić sam z tata który ma trochę o tym pojęcia.Ale mam kilka pytań
1. Jeżeli ściągamy głowice trzeba wyciągać szklanki,i spuszczać z nich olej bo podobno będą podparte zawory i samochód nie odpali ?
2. Jeżeli chce założyć stare szklanki trzeba je założyć w te same miejsca skąd je wyjęliśmy?
3.Czy samemu da się wymienić uszczelniacze zaworów ?
4. Jeśli "tłucze" 1 szklanka trzeba wymieniać komplet ?
5.Klucz do odkręcenia samych śrub głowicy to spline m12?
6.Czy to prawda ze najlepiej zakładać za każdym razem nowe szpilki?
7. Jeżeli chciał bym wymienić nakrętki od kolektora wydechowego szukać żaroodpornych czy "miedzionowych" miedzianych ?
A wiec tak pół roku temu miałem kłopoty z uszczelka pod głowicą,zbiorniczkiem wywalało cały płyn. Oddałem do mechanika odebrałem wszystko ładnie pięknie aż do teraz. Zaczęło ubywać mi płynu ze zbiorniczka,korek od wlewu oleju biały,węzę strasznie twarde,i z tłumika lecą dosłownie chmury wiec obstawiam ze to znowu uszczelka.Ale tym razem chce ja wymienić sam z tata który ma trochę o tym pojęcia.Ale mam kilka pytań
1. Jeżeli ściągamy głowice trzeba wyciągać szklanki,i spuszczać z nich olej bo podobno będą podparte zawory i samochód nie odpali ?
2. Jeżeli chce założyć stare szklanki trzeba je założyć w te same miejsca skąd je wyjęliśmy?
3.Czy samemu da się wymienić uszczelniacze zaworów ?
4. Jeśli "tłucze" 1 szklanka trzeba wymieniać komplet ?
5.Klucz do odkręcenia samych śrub głowicy to spline m12?
6.Czy to prawda ze najlepiej zakładać za każdym razem nowe szpilki?
7. Jeżeli chciał bym wymienić nakrętki od kolektora wydechowego szukać żaroodpornych czy "miedzionowych" miedzianych ?