Strona 1 z 2
					
				[B4 2.0 ABT] Brak rozpylanego paliwa w zespole wtryskowym.
				: 23 lis 2015, 19:58
				autor: AnotherWorldTM
				Witam. Otóż od wczoraj mam problem z moją 80. Chodzi o to ze auto nie odpala, rozrusznik kręci normalnie, więc zdjąłem pokrywę filtra i w czasie kręcenia rozrusznikiem widzę że wtrysk nie podaje kompletnie żadnego paliwa. Dodam że auto posiada LPG i już od kupna  (4msc. temu) trochę kulawo jeździł na Pb - auto na benzynie nie miało odpowiedniej mocy, często się dławiło , nie trzymało stabilnych obrotów, zimny silnik musiał wykonać parę obrotów wału żeby odpalić (mam instalacje BRC z jakimś zabezpieczeniem i nie mam możliwości odpalić go awaryjnie na gazie kiedy reduktor nie ma temperatury). Na gazie zawsze jeździł perfekcyjnie - pełna moc, absolutnie żadnych oznak żeby coś było nie tak. Pytanie do Was co obstawiacie, bo wg. mnie na 98% to pompa paliwa, możecie mi łopatologicznie napisać jak sprawdzić napięcie na pompie ? P.S ile filtrów Pb po drodze od zbiornika paliwa do wtrysku ma układ zasalania w paliwo ? Czytałem ze jeden jest gdzieś pod tylnym prawym nadkolem i ciężko go wymienić za pomocą samego lewarka bez kanału... prawda to ?
			 
			
					
				
				: 23 lis 2015, 20:30
				autor: maciek889
				Napięcie najlepiej sprawdź bezpośrednio na wejściu do zbiornika paliwa w bagażniku pod klapką przykręconą 3 wkretami. Masz tam kostkę i na grubych kablach stykach kostki jest zasilanie pompki paliwa. Możesz sprawdzić zwykłą żarówką. 
A z gazu możesz odpalić podając plus z akumulatora na plusowy zacisk dowolnego 
elektrozaworu gazu. Tylko jak będziesz odpalał sam to po podłączeniu plusa musisz szybko lecieć do samochodu kręcić rozrusznikiem bo inaczej zaleje cały dolot gazem i trzeba będzie długo kręcić.
 
			
					
				
				: 24 lis 2015, 13:29
				autor: AnotherWorldTM
				maciek889 pisze:Napięcie najlepiej sprawdź bezpośrednio na wejściu do zbiornika paliwa w bagażniku pod klapką przykręconą 3 wkretami. Masz tam kostkę i na grubych kablach stykach kostki jest zasilanie pompki paliwa. Możesz sprawdzić zwykłą żarówką. 
A z gazu możesz odpalić podając plus z akumulatora na plusowy zacisk dowolnego 
elektrozaworu gazu. Tylko jak będziesz odpalał sam to po podłączeniu plusa musisz szybko lecieć do samochodu kręcić rozrusznikiem bo inaczej zaleje cały dolot gazem i trzeba będzie długo kręcić.
 
Mam multimetr - jakie powinno być właściwe napięcie na kostce ?
 
			
					
				
				: 24 lis 2015, 13:38
				autor: Jarewa
				Mam multimetr - jakie powinno być właściwe napięcie na kostce ?
 no przecież nie 230V,  tyle ile w instalacji auta.
 
			
					
				
				: 24 lis 2015, 13:45
				autor: AnotherWorldTM
				Jarewa pisze:Mam multimetr - jakie powinno być właściwe napięcie na kostce ?
 no przecież nie 230V,  tyle ile w instalacji auta.
 
Sorry, ale ja sie znam na elektronice i autch jak świnia na gwiazdach 

 
			
					
				
				: 24 lis 2015, 13:48
				autor: Jarewa
				Tak apropo to powinieneś słyszeć pompkę jak włączasz zapłon.
			 
			
					
				
				: 24 lis 2015, 13:59
				autor: AnotherWorldTM
				A on działa cały czas po ustawieniu kluczyka na zapłon ? Czy tylko chwile, bo po przekreceniu kluczyka cos 1 , 2 sek słychać, ale nie wiem czy to pompa...
			 
			
					
				
				: 24 lis 2015, 14:06
				autor: Jarewa
				Właśnie chwile 2-3sek.
			 
			
					
				
				: 24 lis 2015, 14:13
				autor: AnotherWorldTM
				Jarewa pisze:Właśnie chwile 2-3sek.
Nosz ku**a mać - to jaka może być przyczyna że wtrysk nie pryska paliwem podczas kręcenia ?
 
			
					
				
				: 24 lis 2015, 14:35
				autor: Jarewa
				Odepnij waz paliwowy zasilajacy od monowtrysku jeżeli siknie paliwem przyczyny szukaj w elektryce. Masz lpg i pewnie przekaźnik odłączający wtrysk. 
A po za tym iskra jest??
			 
			
					
				
				: 24 lis 2015, 18:28
				autor: AnotherWorldTM
				Jarewa pisze:Odepnij waz paliwowy zasilajacy od monowtrysku jeżeli siknie paliwem przyczyny szukaj w elektryce. Masz lpg i pewnie przekaźnik odłączający wtrysk. 
A po za tym iskra jest??
Jutro zdejme wezyk doprowadzajacy do wtryskiwacza i sprawdze czy podaje paliwo. A powiedz iskre na swiecy sprawdze jak wykrece swiece naloze przewod WN i pokręce rozrusznikiem - gwint świecy musi dotykać jakiegoś konkretnego miejsca zeby bylo uziemienie ?
 
			
					
				
				: 24 lis 2015, 18:34
				autor: maciek889
				Jak masz jakąś inną świece to nie musisz wykręcać. A świeca musi leżeć na jakimkolwiek metalowym elemencie silnika i najlepiej aby nie stykała się z żadnymi kablami.
			 
			
					
				
				: 04 gru 2015, 18:27
				autor: AnotherWorldTM
				Cześć, witam. Przepraszam że tak długo nie odpowiadałem, ale byłem w trasie prawie 2tyg. , dzisiaj wróciłem i przed chwilą podpiąłem akumulator kablami, sprawdziłem to co miałem sprawdzić, okazuje się że pompa jest sprawna, zdjąłem wężyk z wtrysku i siknęło paliwem że mi pół silnika i osprzętu zalało 

 Okazuje się że nie ma iskry 

 Co dalej sprawdzać ?
 
			
					
				
				: 04 gru 2015, 19:04
				autor: Jarewa
				Hall
			 
			
					
				
				: 04 gru 2015, 19:42
				autor: AnotherWorldTM
				Jarewa pisze:Hall
 Jest możliwość sprawdzenia czy to czujnik halla, podpiąć żarówkę, albo jakąś diode LED pod kostkę na aparacie zapłonowym ?