Strona 1 z 2
					
				[B4 2.0 ABK] Przeplywka ?
				: 02 gru 2015, 18:31
				autor: piental
				Witam wszystkich mam maly problem z moją 80 .Na początek wymienie co wymieniłem swiece ,kable ,kopulke ,dolot szczelny sprawdzilem ,czujnik tem.niebieski ,przekaznik nr 30 , regulator biegu jałowego , chodzi oto że po lekkim dodaniu gazu na rozgrzanym silniku za bardzo spadają obroty prawie do zera a czasami zgasnie na lpg i pb to samo co jeszcze wpływa na to ? Przeplywka ? Sonda ? Dodam ze spalanie lpg w mieście na poziomie 13 l w trasie 9 wystrzalu nie bylo na lpg przeplywka cala !
			 
			
					
				
				: 02 gru 2015, 18:38
				autor: Pieterb
				piental pisze:Przeplywka ? Sonda ? 
 może być choć sonda to może nie koniecznie, ale tps może być jeszcze
 
			
					
				
				: 02 gru 2015, 18:42
				autor: piental
				a gdzie znajduje sie ten tps ? :->
			 
			
					
				
				: 02 gru 2015, 19:00
				autor: Pieterb
				piental pisze:a gdzie znajduje sie ten tps ? :->
 a gdzie może się znajdować, pod przepustnicą   

 miernik i mierzyć lub vag
Jeszcze bym sprawdził regulator ciśnienia paliwa na listwie jest tam taki wężyk musi być szczelny i nie może w nim być paliwa.
 
			
					
				
				: 04 gru 2015, 22:14
				autor: piental
				ok dzieki sprawdzę to jeszcze  
 [ Dodano: 2015-12-04, 22:14 ]
 
[ Dodano: 2015-12-04, 22:14 ]
Witam Właśnie skończyłem wymieniłem przepustnice z tps jutro powiem czy pomogło pozdrawiam.
 
			
					
				
				: 05 gru 2015, 01:47
				autor: Francis1982
				Z TPS-em możesz mieć problemy po wymianie dojść do ładu... adaptacja w zależności od rocznika. 
Już prędzej trzeba by było się zainteresować rozrządem/zapłonem. Potem kąpiel krokowca w ropie a następnie wyczyścić przepływkę (mechanika). 
Wymiana TPS-a na moje oko na 90% nie pomoże. 
13l LPG może wskazywać na zbyt luźny naciąg sprężyny przepływomierza. Ale to już trzeba by vagiem zobaczyć...
			 
			
					
				
				: 08 gru 2015, 17:44
				autor: piental
				hej regulator biegu jałowego czyściłem ze dwa razy żadnej różnicy nie było, rozrząd prawidłowo ustawiony .rocznik 95 mam 
[ Dodano: 2015-12-08, 17:44 ]
Racja wymiana tpsa nie pomogla dalej to samo teraz kolej chyba czas na przeplywke 😡
			 
			
					
				
				: 08 gru 2015, 17:47
				autor: Pieterb
				piental pisze:Racja wymiana tpsa nie pomogla dalej to samo
 kazałem Ci najpierw sprawdzić a nie od razy wymieniać  

  a adaptację robiłeś :?:
Przepływkę tez można sprawdzić na forum jest opisane jak.
 
			
					
				
				: 08 gru 2015, 19:16
				autor: piental
				nie robiłem odłączyłem klemy na noc myślałem że tak wszelkie błędy znikną muszę to vagiem zrobić ?
			 
			
					
				
				: 08 gru 2015, 19:20
				autor: Pieterb
				piental pisze:nie robiłem odłączyłem klemy na noc myślałem że tak wszelkie błędy znikną muszę to vagiem zrobić ?
 błędy znikną i owszem ale tylko one, modele do 93 robi się ręcznie na woltomierz gdzieś jest na forum opisane
 
			
					
				
				: 08 gru 2015, 19:22
				autor: piental
				a ja mam 95 czyli vag muszę połączyć
			 
			
					
				
				: 08 gru 2015, 19:25
				autor: Pieterb
				piental pisze:a ja mam 95 czyli vag muszę połączyć
 tak
 
			
					
				
				: 08 gru 2015, 19:41
				autor: piental
				ok to jeszcze mu dam szansę ! podjade do mechaniora w któryś dzień i się zobaczy jak nie to z powrotem znajdę jakąś zadbaną abt !
			 
			
					
				
				: 10 gru 2015, 08:11
				autor: dex_1985
				Jak dla mnie, to do regulacji będzie naciąg sprężyny w przepływce. Załadowanie silnika powinno wynosić 12-18% - do ustawienia na VAGu.
			 
			
					
				
				: 10 gru 2015, 12:37
				autor: piental
				jestem umówiony już z mechanikiem za tydzień bo takie terminy ma czyli vagiem ten naciąg się ustawia jak coś ?