Strona 1 z 1
					
				[B3 2.0 16V 6A] Wariuje Obrotomierz i Strzela
				: 09 gru 2015, 08:47
				autor: Kruczek 1994
				Koledzy mam bardzo poważny problem.mianowicie chodzi o to że jak jade to obrotomierz skacze po całym liczniku od 800 do 2500 obrotów i przy tym auto strzela na LPG strasznie. na benzynie jest to samo. wczoraj aż zapalił się filtr powietrza doszczętnie 

 gdy jade na LPG to przełącznik od benzyny i gazu pstryka tak jakby auto chciało samo w trakcie jazdy przełączać się na benzyne. pomóżcie koledzy 

 mieliscie już taki problem w waszych wozach???
 
			
					
				
				: 09 gru 2015, 09:24
				autor: sean93
				jaka instalacja gazowa?
			 
			
					
				
				: 09 gru 2015, 09:28
				autor: maciek889
				Stawiam na czujnik halla albo problem z uszkodzonymi kablami/kostką od niego albo problem dostarczaniem zasilania do ECU np. kostka stacyjki. 
I przez to że hall daje jakiś niesamowity sygnał będą problemu z zapłonem (iskra będzie skakać z nieodpowiednich momentach) i do tego będzie wariować obrotomierz bo z jego sygnału są generowane sygnały do obrotomierza. Tak samo centralka od gazu bierze sygnał z cewki (a cewka daje iskrę na podstawie czujnika halla).
			 
			
					
				
				: 09 gru 2015, 09:52
				autor: Kruczek 1994
				Gaz to jakieś Tomasetto... a jeśli chodzi o Aparat zapłonowy,to niedawno zauważyłem że odpadła od niego kostka z Kablami i to sobie tak wisi.ale cały czas chyba tak jeździłem 

 czy to może być tego wina? 

 
			
					
				
				: 09 gru 2015, 09:59
				autor: maciek889
				Kruczek 1994 pisze:czy to może być tego wina? 

 
Jeśli któryś z kabli wychodzących z aparatu się przetarł (albo urwał) i dotyka do masy to TAK.
 
			
					
				
				: 09 gru 2015, 11:55
				autor: Kruczek 1994
				poizolowałem te 3 kabelki bo były lekko poprzecierane i przykleiłem kostkę do aparatu. zaczykam aż zaschnie,i skręce.zobaczymy czy pomoże...a jeśli nie pomoże to co to może być???
 
 
			
					
				
				: 09 gru 2015, 12:26
				autor: maciek889
				Kruczek 1994 pisze:a jeśli nie pomoże to co to może być??? 
Coś czego na 70% nie zdiagnozujesz i nie naprawisz bez wymiany wielu części w ciemno.
 
			
					
				
				: 09 gru 2015, 14:52
				autor: Kruczek 1994
				wystarczyło że wyczyściłem aparat zapłonowy i problem ustał