Strona 1 z 1

[2.0 ABK] audi problem z paliwem :/

: 15 gru 2015, 18:27
autor: dawcio1996
Witam
opowiem krótko o sytuacji : moje audi X czasu jeździło na lpg po kupnie ja też trochę pojeżdziłem na gazie ... , mam II generację i instalacja była zrobiona na "krótko" i to wszystko nawet jeździło jakoś ... , ale przyszły mrozy a ja rozwaliłem aku kręcąc na ganie... więc wziołem się w garść i kupiłem akumulator i pompkę paliwa zalałem świeżym paliwem i chwilke pokręciłem i bum audi odpaliło :D trochę szarpało i wgl ale miała moc :) nie chciałem jeździć na rezerwie więc pojechałem zalać na "mete" i zalałem kilka litrów audi odpaliło i podjechałem kilka metrów poczym audi staneło kręciłem i kręciłem i nie mogłem odpalić... póżniej odpaliło na "pycha" i po 200m zgasła :/ odcholowałem do domu i stoi :( pomocy to filter czy może coś innego ...:( a sprawdzałem przewody elastyczne i w jednym było paliwo a w drugim nie tak powinno być :?: :!: :?: kurcze mam nadzieje że to nie jakieś trefne paliwo ... :cry: [color=white][/color]

: 15 gru 2015, 18:34
autor: Pieterb
dawcio1996, po pierwsze, zastosuj w temacie odpowiedni tag _uwaga
Po drugie opis trochę chaotyczny i jedno zdanie na 7 wersów :shock: i nie wiem czy dobrze rozumiem to co piszesz ale najpierw sprawdziłbym czego brak że audi nie odpala paliwa czy iskry a potem szukał dalej.
dawcio1996 pisze:mam II generację i instalacja była zrobiona na "krótko"
to nie wiem co to znaczy, instalacja na krótko :shock:

: 15 gru 2015, 18:49
autor: Jarewa
Penie pompka powiedziała papa, bolączka aut z LPG.

: 15 gru 2015, 19:12
autor: dawcio1996
ok jutro sprawdzę iskrę... :/ a pompka nowa i sprawdzana dziś (podłączałem do aku... i ok i słychać że chodzi w zbiorniku)
:-|

[ Dodano: 2015-12-15, 19:12 ]
a instalacja na krótko to znaczy że minus (-) czujnika temperatury podpięty był do masy i auto odrazu można odpalić na gazie ... bo normalnie można przełączyć dopiero po przekroczeniu 35stopni C czy jakoś tak ...

: 15 gru 2015, 20:11
autor: Francis1982
Z pompką wymieniamy oczywiście filtr... ten w nadkolu z tyłu od strony pasażera. Myślę, że pamiętasz o tym. Inaczej robota nie ma sensu i nawet nową pompę można zarżnąć.

Poza tym kilka litrów to mało. 1/4 do 1/3 baku i trochę trzeba by pojeździć jak już żeby poogarniać autko na PB.

: 15 gru 2015, 21:38
autor: dawcio1996
ok zmienię filtr (jaki polecacie?), ale kurna może na wszzelki wypadek zmienić paliwo na jakieś pożądne z cpn...? bo mi się wydaje że to przez paliwo :( bo po zatankowaniu zaczeło się to wszystko ... może 200/300 m przejechałem i padła... :( kurna nigdy więcej paliwa od jakichś przemytników ... :!: