Strona 1 z 1
[B4 2.0 ABT] Problem z cisnieniem oleju
: 07 sty 2016, 18:57
autor: pawelalwares
Witam panowie pewnie ten temat byl juz poruszany a mianowicie chodzi o palaca sie kontrolke cisnienia oleju po odpalaniu silnika po nocnym postoju zapala sie przez chwile po odpaleniu a potem gasnie z silnkiem sie nic nie dzieje chodzi ladnie i ciuchutko czy to moga byc poczatki siadajacej pompy oleju prosilbym o jak najszybsza odp
: 07 sty 2016, 19:13
autor: petel
jaki olej ?
: 07 sty 2016, 19:21
autor: Leo
jaki olej i kiedy wymieniany ? O pompę się nie kłopocz. Raczej panewki.
: 07 sty 2016, 19:40
autor: Jarewa
Raczej panewki nie to by był problem po rozgrzaniu, podejrzewam olej lub filtr.
: 07 sty 2016, 19:42
autor: Pieterb
U mnie takie cyrki robił filtr filtrona, po wymianie na mana problem zniknął.
: 07 sty 2016, 20:08
autor: Leo
też może być, jak ktoś wstawił filtr bez zaworu bocznikującego.
: 28 sty 2016, 19:13
autor: Suuchy94
U mnie jest podobnie, olej mineralny ELF sport TXI ale aktualnie jest dolane z 1,5L orlenoskiego. Planuje zmienic na 10W40 ale jeszcze nie wiem czy to bedzie dobre posuniecie.
Prawdopodobnie mam uszczelniacze do wymiany ale tez mam ten problem dodatkowo czasem potrafi mi sie przy ostrej jezdzie zapalic kontrolka a jak uspokoje silnik to znika.
: 28 sty 2016, 19:25
autor: Leo
ty to masz silnik już zużyty.
: 28 sty 2016, 19:26
autor: GerB3
No jak w jakimś temacie napisał że silnik stanął jak mu brakło oleju... :shock:
: 28 sty 2016, 21:27
autor: maxwwy
Panowie, również u mnie jest ten problem, filtr Filtrona, olej Castrol GTX 15w40. czy serio to może być wina tego filtra ?
: 28 sty 2016, 21:49
autor: GerB3
Może zacznij od zmiany oleju, nie wiem czemu prawie wszyscy leją minerał a nie jakiś porządny 10w40, przecież te silniki mają hydrauliczne popychacze a minerał jest dobry do malucha.
: 28 sty 2016, 22:15
autor: Suuchy94
Leo, nie jest zużyty to po prostu wina mojego braku czasu. Nie przypilnowalem tego a wtedy był zalany bardzo tani olej po poprzednim właścicielu przez co mam teraz pewne kłopoty i trochę wymian. Po zakupie ona była w naprawdę opłakanym stanie. Ktoś jak kupił tak jeździł i pewnie nigdy nawet maski nie otworzyl. Na testach i ogólnym rozeznaniu silnik wypadł dość dobrze. Ciśnienie średnio koło 11 a olej trochę ucieka bo mam zimmering do wymiany.
Mój portfel nie pozwala na szaleństwa jednak przywracam powoli wszystko do życia nie oszczędzając na częściach. W samym stanie technicznym jest jeszcze wiele do zrobienia a gdzie blacharka kosmetyka i wnętrze
: 28 sty 2016, 23:54
autor: maxwwy
U mnie właśnie też gościu lał olej 15w40 najtańszy jaki chyba był, więc i ja wlałem mineral, a teraz nie wypłucze się ukłąd jak wleję jakąś 10w ? Nie zaszkodzi to silnikowi ?
: 29 sty 2016, 07:30
autor: Suuchy94
max, ja gdzies za 2 tygodnie bede zmienial na 10w40 i zobaczymy co sie z nim stanie
wtedy napisze czy cos sie zmienilo
: 29 sty 2016, 13:27
autor: avalar
maxwwy pisze:U mnie właśnie też gościu lał olej 15w40 najtańszy jaki chyba był, więc i ja wlałem mineral, a teraz nie wypłucze się ukłąd jak wleję jakąś 10w ? Nie zaszkodzi to silnikowi ?
Nie zaszkodzi, co najwyżej przyśpieszy to co nieuniknione.