Strona 1 z 1

[B4 2.0 ABK] silnik trzyma wysokie obroty

: 07 sty 2016, 23:10
autor: skeed1
moje audi po dość ostrej jeździe(tzn do odcięcia)zatrzymało obroty silnika na 5 tys.i bardzo powoli spadały,około minuty.czym to może być spowodowane?te same objawy na lpg i pb.linka ok,przepustnica się nie zacina.w czasie trzymania tych wysokich obrotów odpiąłem silniczek krokowy,obroty odrobinę zmalały.

: 07 sty 2016, 23:21
autor: tomek1982
odkręć czujnik położenia przepustnicy i go rozbierz ,zobacz jak wygląda w środkuczy układ nie jest przetarty,nie zaszkodzi zerknąć na przepływke.
Zaczął bym na początku od podpięcia interfejsu co na vagu wyskoczy ciekawego

: 07 sty 2016, 23:34
autor: skeed1
już to robiłem.trochę brzydko wyszło mi z otwieraniem tego czujnika,plastik się pokruszył.w środku jest ok.nie wytarty i luty tez jakby w porządku.złożyłem na silikon.przepływka chodzi bez zarzutu.ten czujnik być może nie wracał do końcowego położenia ale go rozruszałem.

: 08 sty 2016, 00:21
autor: tomek1982
skeed1 pisze:już to robiłem.trochę brzydko wyszło mi z otwieraniem tego czujnika,plastik się pokruszył.w środku jest ok.nie wytarty i luty tez jakby w porządku.złożyłem na silikon.przepływka chodzi bez zarzutu.ten czujnik być może nie wracał do końcowego położenia ale go rozruszałem.
trzeba pamiętac o wybiciu kołków wtedy latwo się otwiera,czyli problem rozwiązałeś ?.

: 08 sty 2016, 06:50
autor: skeed1
nie wiem,być może bo co bym nie zrobił to się wydawało że jest lepiej.problem był sporadyczny lecz się nasilał.uznam że to było czujnik położenia przepustnicy.pojeździmy zobaczymy.logicznie myśląc co mogło trzymać takie obroty?właśnie chyba ten czujnik.

: 08 sty 2016, 09:43
autor: maciek889
Powietrze na tak wysokie obroty muszą wpadać zaciętą przepustnicą albo inną nieszczelnością.

: 08 sty 2016, 16:54
autor: skeed1
miałem przy tym podniesioną maskę.ręcznie dodawałem gazu i nie zauważyłem żeby uchwyt nie odbijał.

[ Dodano: 2016-01-08, 16:54 ]
a mogło przez silnik krokowy dostać to powietrze?(aż tyle)

: 08 sty 2016, 21:50
autor: maciek889
miałem przy tym podniesioną maskę.ręcznie dodawałem gazu i nie zauważyłem żeby uchwyt nie odbijał.
Mogła się przyblokować przepustnica 2 przelotu bo pierwsza jej do końca nie dociska.
Nawet pierwsza przepustnica może ruszać się niezależnie od tej części, którą pociąga linka.

Przy tych temperaturach przepustnica może się oszraniać. Może też być problem jeśli jest bardzo mocno zanieczyszczona.