Strona 1 z 2

[B4 2.0 ABT] Czapka monowtrysku

: 28 sty 2016, 19:00
autor: Suuchy94
Przelecialem cale forum i znalazlem informacje ktorych potrzebuje jednak nie znalazlem nadal fachowych nazw czesci. Dlatego zakladam temat.

Mianowicie chce w soim ABT zmienic obudowe filtra, zalozyc filtr stozkowy, schowac i pociagnac dolotem do monowtrysku. (znalazlem temat krok po kroku jak to zrobic).

Brakuje mi jednej czesci: "czapki wtrysku". Jak sie to nazywa tak zebym mogl to znalezc na allegro i z jakiego auta pochodzi? Na zdjeciach w temacie kolegi z forum widac ze czapka pasuje idealnie w fabryczne otwory latwo laczy sie z dolotem a nastepnie w obudowie filtra z filtrem stozkowym.

Jesli ktos wie to prosze o pomoc.

: 28 sty 2016, 19:14
autor: GerB3
Z Golfa II, Toledo silnik na pewno RP wpisz obudowa filtra

http://allegro.pl/obudowa-wtrysku-vw-go ... 74149.html

: 28 sty 2016, 21:26
autor: maxwwy
Ta co GerB3 podał ma inaczej odme zamontowaną niż u nas :D Tak się składa że jutro robię to samo u siebie :D Możesz podać link do tematu z którego robisz, jestem ciekaw bo sam nic nie czytałem tylko po prostu się za to zabieram a zawsze jakieś info przy budowie będę miał, obudowę musisz kupić z Golfa III 1.8. Taka jak tutaj :

Kod: Zaznacz cały

http://allegro.pl/golf-iii-91-98rok-1-8-90km-abs-oslona-monowtrysku-i5275586262.html
Jest trochę większa no i z odpowiedniej strony ma odmę.

: 28 sty 2016, 22:57
autor: Suuchy94

: 29 sty 2016, 13:31
autor: avalar
Z ciekawości, co poprawia taka obudowa w porównaniu do talerza?

: 29 sty 2016, 14:29
autor: GerB3
avalar pisze:Z ciekawości, co poprawia taka obudowa w porównaniu do talerza?
90 konne ABT ma dźwiek zasysanego powietrza jak V8 <ok> A tak to prawdopodobnie nic, ja wolałem w tą obudowe założyć wkładkę pipercrossa

: 30 sty 2016, 10:18
autor: Jarewa
avalar pisze:Z ciekawości, co poprawia taka obudowa w porównaniu do talerza?
Plus 5 do lansu. I pogarsza osiągi.

: 02 lut 2016, 18:23
autor: Suuchy94
Dlaczego pogarsza? Zastosowanie sportowego filtra stozkowego (najlepiej duzego) powoduje lepsze oddychanie silnika i poprawia jego osiagi.

: 02 lut 2016, 18:40
autor: Jarewa
A ten wiatrołap przy lampie to po co? dla checy? zburzenie oryginalnego dolotu który był strojony specjalnie dla silnika niszczy jego wykres, myślisz ze inżynierowie taki dolot to dla jaj zrobili?

: 02 lut 2016, 19:05
autor: GerB3
Masz jednopunkta - jego odpowiednik to silnki RP w np golfie - najlepszy dolot w golfie to była nawiercona ori puszka plus wkładka pipercrosa czy k&n - w audi nie da się nawiercić talerza, ja miałem wywalony ten "wiatrołap" o którym pisze Jarewa i wkładkę pipercrosa - o ile na wkładce lepiej zbierał się z dołu to na wkłądce+wywalonym wiatrołapie osiagi były gorsze. Dla mnie najlepszy dolot w jednopunkcie to niestety tylko wkładka, tutaj bez rozwiercenia przepustnicy nic się nie osiągnie, sam jednopunkt ma też swoje wady, najlepszą reakcję na gaz miały stare silniki na wtrysku mechanicznym na 2 przepustnicach.

: 02 lut 2016, 19:21
autor: Krzysiek 84
Taką czapkę :mrgreen:

: 02 lut 2016, 19:39
autor: Suuchy94
Dzieki za link.

A co do filtra. Nie znajde wkladu ktory pasuje do mojej obudowy z tych firm. Wszystko jest raczej pod dolot z 2.0E +

PS: Na ile styka taki filtr?

: 02 lut 2016, 20:23
autor: GerB3
Suuchy94 pisze:A co do filtra. Nie znajde wkladu ktory pasuje do mojej obudowy z tych firm. Wszystko jest raczej pod dolot z 2.0E +

PS: Na ile styka taki filtr?
No jak nie ja mam takie przebieg ok. 2tys km pipercross <ok>

: 02 lut 2016, 20:29
autor: Suuchy94
pipercross za 90zł styka na 2tys km??? To na ile starcza zwykly za 18pln?

PS: podrzuc link jak mozesz bo ja znalazlem same do obudowy jak w 2.0E

: 02 lut 2016, 20:32
autor: GerB3
Mogę Ci swój sprzedać za połowe ceny bo ja nie mam juz jednopunkta a styka na na ok 4-5tyś km, póżniej kupujesz zestaw czyszczący za 20zł i dalej i dalej dalej <ok>