Strona 1 z 1
[B3 1.6 PP] Wymiana pierścieni i uszczelniaczy
: 02 kwie 2016, 22:18
autor: 24szymonp
Witam jestem tu nowy, ponieważ szukam pomocy gdyż zabieram się za Wymianę Pierścieni i Uszczelniaczy zaworowych , A robię to z tego powodu bo mój sinik okropnie spala olej, mierzyłem ciśnienie na tłokach i jest na nich duża rozbieżność silnik na niskich obrotach kopci, więc to będzie wina uszczelniaczy a na dużych obrotach jeszcze bardziej kopci czyli pierścienie. I więc teraz chciałbym się dowiedzieć co będę potrzebował i na co się mam nastawiać wiem napewno że potrzebuję uszczelkę głowicy,miski olejowej.i od dekla zaworów, i czy jakąś jeszcze? A najważniejsze czy muszę odkręcać cały silnik czy idzie się dostać do śrub bez wyciągania silnika? oraz czy kupić pierścienie oryginalnej wielkości czy nad-wymierne czy dopiero wtedy jak zobacze stan głowicy? za odpowiedzi z góry dziękuje bo bardzo mi to będzie pomocne. jeśli coś źle napisałem to przepraszam
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2016-04-02, 22:08 ]
24szymonp, zwracaj uwagę w jakim dziale zakładasz temat :!:
[ Dodano: 2016-04-02, 22:18 ]
przepraszam właśnie nie wiedziałem w jakim dziale
: 02 kwie 2016, 22:28
autor: Pieterb
24szymonp, coś mi się zdaje że nie do końca wiesz o czym piszesz.
Nie wiem czy zamierzasz to sam robić czy z kimś kto ma pojęcie.
Aby wymienić uszczelniacze nie trzeba wyciągać silnik co więcej nie trzeba nawet głowicy zrzucać, ludzie robią to bez
https://cse.google.com/cse?cx=partner-p ... gsc.page=1
Jeśli chodzi o wymianę pierścieni no tu już kolego nie ma tak łatwo, trzeba rozbierać też cały dół silnika a to oznacza że dużo jest łatwiej jak się go wyjmie.
: 17 kwie 2016, 14:52
autor: 24szymonp
Tak wiem że idzie wymienić uszczelniacze bez wyciągania silnika, ale i tak muszę wymieniać pierścienie wiec sie też chciałem dowiedzieć czy trzeba silnik wyciągać bo czasami idzie się dostać jak się go troche uniesie. tak będę miał pomocnika co ma trochę pojęcie
a z dołu wystarczy korbowody chyba tylko odkręcić
[ Dodano: 2016-04-17, 14:52 ]
Witam mam taki problem wymieniłem już wszystko to co miałem, i po poskręcaniu wszystkiego silnik odpalił lecz wystąpił taki problem po ustawieniu rozrządu i zapłonu silnik faluje,a jak sie przestawi zapłon to silnik pracuje równo lecz nie ma mocy a jak sie zapłon ustawi tak że silnik faluje to ma moc czego by to mogła by być wina ?
: 17 kwie 2016, 15:02
autor: maciek889
Podłączyłeś we właściwe miejsce podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu?
Może masz gdzieś nieszczelności.
: 17 kwie 2016, 16:26
autor: 24szymonp
jest dobrze podłączony , a wszędzie jest szczelnie , sprawdzałem kody błyskowe i są cztery czwórki
PS. silnik faluje w ten sposób że ten serwo mechanizm przy gaźniku na 5 czy 6 przewodów, dodaje i cofa gaz.