Strona 1 z 1

[B3 2.3 NG] Wtryski od vr5 do 2.3 r5. czy to wykonalne?

: 30 maja 2017, 12:11
autor: Serj070
Planuje przerobić uklad wtryskowy od vr5 i zamontować w 2.3 zamiast mechanicznego wtrysku.
Czy warto wydawać pieniądze. I bawić się w to czy lepiej odświeżyć stary wtrysk.

: 30 maja 2017, 12:25
autor: skwaromir
Policz sobie, czy warto i jedno i drugie kosztowne.

: 30 maja 2017, 13:35
autor: Serj070
Ale czy to wykonalne.?

: 30 maja 2017, 13:52
autor: skwaromir
Wtryski może i podejdą po odpowiednim przygotowaniu. Listwa już widzę, że nie po fotkach. Ale wiesz oczywiście, że musisz to czymś wysterować ?

: 30 maja 2017, 18:59
autor: maciek889
Trzeba by dorzucić koło dla indukcyjnego czujnika położenia wału i przerobić aparat aby robił jako czujnik wałka (założyć/dorobić tarczę z jednym okienkiem. Może byłaby szansa aby to działało z pomocą korekt z sondy lambda.

Jeszcze można pomyśleć o digifancie z wczesnych VW transporterów 2.5 benzyna.

Tylko jeden i drugi będzie niezbyt kompatybilną przepustnicę z kolektorem od NG.

: 30 maja 2017, 19:45
autor: Jarewa
Macku a mapy startowe, adaptacyjne? to jest niewykonalne cały ECU do przeprogramowania.

: 30 maja 2017, 22:26
autor: Leo
jakie ludzie mają dziwne pomysły... a EFI z ottommotive leży i prosi żeby je kupić...

: 31 maja 2017, 16:17
autor: emanuel33
Obrazek

Taniej Ci chyba wyjdzie takie zestaw kolego.

: 31 maja 2017, 20:48
autor: quattroBandit
jak chcesz wydać 5000 na efi z vr5, to juz lepiej zainwestuj w ITB, auto zacznie jechac jak wsciekle i będzie brzmiec baniecznie. :)
a jesli chcesz efi to bierz z ottomotive, po co tak sobie robic pod gorke?
a odpowiadajac na pytanie - jest to mozliwe, ale nic, poza wtryskami, ktore i tak musialyby byc zalozone przez przejsciowki nie bedzie pasowac p&p. Ale tak, jak jestes uparty jak osiol, to da się.

: 31 maja 2017, 21:21
autor: emanuel33
Ottomotive produkuje tylko sterowniki.
Reszte zestawów robi sporo osób. Nie tylko kętrzyn.

: 06 cze 2017, 20:34
autor: Serj070
Bardziej chodzi mi o przerobienie mechanicznego wtrysku na elektryczny.
mam taki sterownik "Digital ECU Cheater I E"
podobno przy jego pomocy mogę to zrobić.

Na stronie www.ottomotive.pl jest instrukcja.
Przy okazji mam to złożone na innym silniku.

: 06 cze 2017, 20:50
autor: emanuel33
To pisz do mnie. Ogarniemy temat.

: 06 cze 2017, 21:28
autor: Serj070
emanuel33 pisze:To pisz do mnie. Ogarniemy temat.
W dziale silników R4 zrobię nowy temat do czwartku bo jeszcze koncepcja się zmienia co do Digital ECU. Muszę przygotować materiały. I z pewnością się do cb odezwę ;-)

: 06 cze 2017, 21:49
autor: emanuel33
Żyję z tego, tak więc zapraszam. R4 i R5 to proste silniki.