Strona 1 z 1
[B3 2.3 NG] 2.3 NG + EFI Nie odpala
: 08 gru 2017, 09:19
autor: Ariiidek
Witam mam problem z odpaleniem samochodu, jest paliwo ,jest iskra ,rozrzad ustawiony , zapłon , sygnał z halla jest , na zimnym silniku mierzona kompresja 1 i 5 cylinder 9bar reszta po 11 bar i czy to może być powód ze nie odpala czy czegoś innego ? Pozdrawiam.
: 08 gru 2017, 10:56
autor: Leo
ale co, założyłeś sobie sam efi i teraz próbujesz ustalić co zrobiłeś źle?
: 08 gru 2017, 12:32
autor: osi29
Z ciśnieniem to tez nie ma rewelacji ...ja u siebie w ng mam wszedzie równe w granicach 12,8-12,9
: 08 gru 2017, 13:00
autor: maciek889
A masz wgrany jakieś gotowy projekt z mapami? Zobacz czy widac poprawne temperatury z czujników i obroty.
: 08 gru 2017, 15:57
autor: Ariiidek
Nie ja tego nie zakładałem kolega z forum to zakładał , chyba przy tym ciśnieniu kompresji powinien odpalić ?
: 08 gru 2017, 16:05
autor: Jarewa
Tak powinien zagadać ciśnienie nie ma w tym przypadku znaczenia wkancu efi masz
: 08 gru 2017, 20:15
autor: Ariiidek
Na chwile został założony gaz by ominąć układ paliwowy i tez kreci kreci i nic, chyba silnik śmietnik.
: 08 gru 2017, 22:52
autor: Aleksander_PL
Spróbuj odpalić z plaka

: 09 gru 2017, 21:01
autor: Ariiidek
Nawet plak nie pomógł ani nie kichnął .. juz brak pomysłów co jest nie tak.
: 09 gru 2017, 21:29
autor: maciek889
Nie masz zalanych świec albo pozamienianych kabli zapłonowych? Próbowałeś odpalać z odłączonym wtryskiem na tym plaku i gazie?
: 09 gru 2017, 22:02
autor: Ariiidek
Tam już nie ma mechanicznego wtrysku , kable nowe świece nowe wszytko poustawiane jak być powinno rozrząd , aparat zapłonowy , program wgrany i nie odpala na niczym .
: 09 gru 2017, 22:19
autor: maciek889
Ale chodzi czy ten elektroniczny był wyłączony przy tych próbach odpalania z gazu i plaka. Bo jeśli wtrysk zalewa silnik to dodatkowe zalanie plakiem albo gazem tym bardziej nie pomoże.
: 09 gru 2017, 22:37
autor: Ariiidek
Tak cały układ paliwowy ominięty
: 11 gru 2017, 15:19
autor: skwaromir
Coś mi tu nie pasuje. Jak nie masz problemu z zapłonem i oda paliwa odcięte. To z taką kompresją bez problemu na plaku złapie.
: 12 gru 2017, 20:24
autor: Aleksander_PL
Na 11 barach musi chodzić bez łaski, na plaku to już w ogóle. Sprawdź kolejność przewodów zapłonowych 1 2 4 5 3 oraz kąt wyprzedzenia zapłonu, ustaw silnik w ZZ i palec rozdzielacza ma pokazywać 1 cylinder. Odezwać się musi