h/k, digifant z ABK jest pisany pod silnik R4, blizej do modyfikacji masz drogą digifanta z transportera, albo postawienia EFI na dec-u badz EE3+ w zaleznosci od pieniązków, dec w zupelnosci wystarczy silnikowi n/a

, bo ma w zasadzie wystarczająco opcji ktore sa w stanie obsłuzyc NG , jedynie czego nie ma, to wyjsc na cewki pasywne, ale uklad w NG wystarcza przy dobrych świecach i kablach, obecnie mam takowy wtrysk w samochodzie, i NG moim zdaniem dopiero pokazuje pazury, bo jeżdzilem porobionym NG na k jecie, ale nie przemawiał do mnie dół ktory był mułowaty i nie tylko w tym jednym egzemplarzu, DEC daje możliwość dogrania zaplonu za pomocą mapy , mozna i bez tego ale zaplon niestety stoi i nie ma wplywu na kąt zaplonu co odbija sie na osiągach, DEC daje również wiele możliwości co do zmiany wtrysków, i latwiej go wysterować, przewaga polega tez na tym, że w zasadzie do strojenia drogowego wystarczy laptop, ktos kto ma pojecie jak działa AFR i jakie wartosci maja byc zachowane, szerokopasmówka i wskaźnik AFR, i mozna robic remapy, wgrywac kilka map w sterownik i bawic sie aż padnie motor

z digifantem juz sie tak nie da

dosc dużo spedzam czasu przy samochodzie i wprowadzam co chwila jakieś zmiany które póki co idą na plus niż w drugą strone, a NG nadaje sie do tego doskonale, bo ma bardzo duzo rozwiazań technicznych , które ułatwiają wspołprace ze sterownikiem zewnętrzym
Noi w zasadzie ostatni askpekt , to cena bo i ile digifant z t4 to rar, o tyle efi jestes w stanie skleic do kupy sam,
[ Dodano: 2018-11-05, 19:42 ]
drumilehu, wiem, i napisze, bo w zasadzie jestem ciekaw ile kostuje taka listwa, chociaż w sumie sama listwa mnie nie ratuje bo do tego trzeba reulator cisnienia paliwa, w moim przypadku 4 bary , przewody i wtryski pod tą listwe