[B4 2.3 NG] montaż sterownika wtrysków
: 22 kwie 2019, 23:03
Witam jestem tu nowy. Piszę w sprawie montażu listwy wtryskiwaczy elektrycznych czy jest możliwość postawienia sterownika i wiązki z innego silnika z takowym sterowaniem paliwa.
nic tu nie wnosi.Audi 80 b4 2.3
Ten z ottomotive też ma mapsensor który obsłuży nadciśnienie a DET3 chyba nie ma dużo więcej opcji aby opłacało się przerzucać.kamil199x pisze:mam złożony elektroniczny wtrysk na tzw "świni" z ottomotive plan za niedługo to DET3+ bo prawdopodobnie wjedzie turbo
maciek889 pisze:Ten z ottomotive też ma mapsensor który obsłuży nadciśnienie a DET3 chyba nie ma dużo więcej opcji aby opłacało się przerzucać.kamil199x pisze:mam złożony elektroniczny wtrysk na tzw "świni" z ottomotive plan za niedługo to DET3+ bo prawdopodobnie wjedzie turbo
Tylko te dwa wyjścia w DET3 są współdzielone z wtryskiwaczami, choć od którejś wersji jako trzecie można używać wyjścia częstotliwościowego z zewnętrznym tranzystorem. W trybie fuel inplant nie ma też opcji sterowania zaworem obrotów tylko doładowania (które można przerzucić na wyj. częstotliwościowe jeśli chce się mieć dwa banki wtryskiwaczy). I DET3 ma przewagę w można do zapłonu sobie korektę od temperatury płynu i powietrza dorzucić.kamil199x pisze:maciek889 pisze:Ten z ottomotive też ma mapsensor który obsłuży nadciśnienie a DET3 chyba nie ma dużo więcej opcji aby opłacało się przerzucać.kamil199x pisze:mam złożony elektroniczny wtrysk na tzw "świni" z ottomotive plan za niedługo to DET3+ bo prawdopodobnie wjedzie turbo
tak, ale na DET3+ można bardziej dograć mapę zapłonu, i ma dwa wyjscia na sterowanie zaworem wolnych obrotów i zaworem turbiny,nic jeszcze nie jest pewne, bedzie więcej to moze nie det a vems albo ee3+