mam złożony elektroniczny wtrysk na tzw "świni" z ottomotive plan za niedługo to DET3+ bo prawdopodobnie wjedzie turbo (ale o tym osobny wątek niedługo). Teraz tak, pamietaj jedno, T4 miało dwa rodzaje zasilania wtryskowe, DIGIFANT (motor AAF i ACU) i SIMOS (AET, AVT, APL) Najleosza jest listwa wtryskowa z układu SIMOS ponieważ jest aluminiowa, i pasuje po przeróbce stopek, DIGIFANT ma plastikową listwę w zabudowie. Mając pojęcie, i rozpiske pinów steronika ECU i ZAPŁONU w 2,3 jesteś w stanie zrobić do nawet na EMU, jednak chcąc mieć serie bądź ciut więcej polecam DEC

napewno jest to łatwiej wystroić niż archaicznego DIGIFANTA, ponieważ na garaż wjechało ABK które będzie postawione na innym sterowniku, łacznie ze zmianą wtrysków kilku rzeczy, i spokojnie myśle ze te 130KM zrobie łącznie ze zwiększeniem momentu.
Na zestawie k jet killers, postawiłem na chwile obecną 4 motory 2,3 , piąta stoi na placu z zestawem w pudle, potem wpada wyzej wspomniane ABK i konwersja w silniku 6A.
U siebie również mam złożone EFI w 2,3.
Moc w górę, moment poszedł znacznie do góry, na każdym biegu od dołu czuć że silnik jedzie jak należy. Po takim zabiegu daje Ci gwarancję że jesteś zadowolony z samochodu. gubi sie problem z montażem instalacji LPG, samochód mniej pali i zawstydza nie jedno nowe auto spod świateł
ponadto, listwa wtryskowa to nie problem jeżeli masz kogoś kto potrafi spwać tigiem bo wtedy możesz zrobić takiego customa na własną ręke
Idąc tropem T4 to wszystko pasuje pod NG łącznie ze ssakiem i wydechowym bo sam czekam na odbiór kolektora wydechowego który jest robiony z t4 pod NG.....
Także, daj sobie spokój z DIGIFANTEM , bo moim zdaniem szkoda zachodu, zwłaszcza, że i taki motor robiłem, 2,3 na digi z T4. bo już piszac napisze to o czym zapomina wiekszość,

założenie to najmniejszy problem , pamietaj, że każdy motor indywidualnie dostał w fabryce mapę paliwa i osobne parametry, które np w 2,3 nie będą działać, i trzeba wszystko stroić od nowa, i o ile po montażu , DEC, DET, EMU, i układu stand alone , to żaden problem, bo np do strojenia DEC wystarczy umieć czytać i któś z sondą szerokopasmową oraz AFR, o tyle w digi nikt już nie chce grzebać , Bo ostatecznie 2,3 na digi skończyło na innym sterowniku , zostało wystrojone i bije na łeb na szyje wiekszość aut

A mówiąc szczerze. Modyfikacje są zależne w tym silniku od głębokości portfela.......
P.s, dużo opisuje na fejsbukowej grupie Audi80
