Strona 1 z 1
2.2 kv odpalanie
: 01 paź 2024, 16:09
autor: adam23se
Witam panowie. Problem polega na odpalaniu. Jak silnik jest zimny to długo kreci około 4-5 sekund jak już odpali lekko kuleje przez pare sekund tak jak by mial zapowietrzony układ wtryskowy ale jak go zgasze to odpala za każdym razem od kopa. To samo dzieje się na silniku ciepłym jak zgasze i postoi tak z 10min to tez cieżko odpala ale jak zapali to każde kolejne odpalanie jest na dotkniecie kluczyka. W aucie nowe świece kopułka palec przewody filtr paliwa czujniki. Auto jest bardzo uszanowane mały przebieg wiec jak WUR-a rozebrałem do czyszczenia to byl jak nowy nie wymagał zadnego serwisu. Zapłon ustawiony fabrycznie jeszcze jest plomba na śrubie wiec nigdy nie był kręcony. Oczywiście sprawdziłem i kąt wyprzedzenia sie zgadza. Pomożecie???
Re: 2.2 kv odpalanie
: 02 paź 2024, 23:55
autor: d1ogród
Mój KV też musi chwilę pokręcić żeby odpalił czy na zimnym , czy też na ciepłym, na ciepłym jak postoi trochę to też kuleje po odpaleniu.
Re: 2.2 kv odpalanie
: 03 paź 2024, 00:17
autor: nogiln
Wygląda jakby układ nie trzymał ciśnienia.
Re: 2.2 kv odpalanie
: 03 paź 2024, 00:43
autor: d1ogród
Ja mam nawet założony nowy akumulator ciśnienia paliwa i nic sie nie zmieniło , jak jeździłem bez tego akumulatora to odpalał identycznie . Tyle że moja wymaga dobrej regulacji układu wtryskowego, zastanawiam się też nad przejściem na EFI
Re: 2.2 kv odpalanie
: 03 paź 2024, 11:40
autor: maciek889
A ten elektromechaniczny czujnik włączający wtrysk rozruchowy jest ok. Chociaż chyba jest też załączany jednocześnie z rozrusznikiem to przynajmniej powinien odpalić bez większego problemu.
Re: 2.2 kv odpalanie
: 03 paź 2024, 15:16
autor: adam23se
d1ogród pisze: ↑02 paź 2024, 23:55
Mój KV też musi chwilę pokręcić żeby odpalił czy na zimnym , czy też na ciepłym, na ciepłym jak postoi trochę to też kuleje po odpaleniu.
Moja audiczka odpalala na dotyk nie wazne czy zimna czy ciepla. Wszyskie czujniki sprawne a wtryskiwacz rozruchowy pracuje idealnie. Zmierze na dniach cisnienie paliwa na wejsciu i na WURze.
Dodano po 1 minucie 59 sekundach:
maciek889 pisze: ↑03 paź 2024, 11:40
A ten elektromechaniczny czujnik włączający wtrysk rozruchowy jest ok. Chociaż chyba jest też załączany jednocześnie z rozrusznikiem to przynajmniej powinien odpalić bez większego problemu.
Wtryskiwacz jest zalaczany z rozrusznika + a masa z czujnika termicznego.
Re: 2.2 kv odpalanie
: 03 paź 2024, 22:22
autor: nogiln
d1ogród pisze: ↑03 paź 2024, 00:43
założony nowy akumulator ciśnienia paliwa i nic sie nie zmieniło
Regulator ciśnienia paliwa także odpowiada za utrzymanie ciśnienia w układzie po unieruchomieniu silnika.