Strona 1 z 1
[80 b4 2.3 NG] korek oleju
: 14 lut 2008, 21:03
autor: Mandat
witam
ja mam taki problem jak zdejme korek od oleju to mi samochod gasnie a jak wyjme miarke do oleju spadaja obroty silnika co to moze byc?
: 14 lut 2008, 21:50
autor: bartek18150
gdzies wlasnie byl poruszany temat, i to calkiem niedawno to jest calkiem normalne
: 14 lut 2008, 22:32
autor: audiktom
No to chyba nie jest normalne! bo ja np. tak nie mam i z tego co wiem to nie ma tak być, a czego tak się dzieje?! to może kto inny sie wypowie.
: 14 lut 2008, 22:34
autor: bartek18150
umnie silnik normalnie chodzi jak odkrece wlew oleju, ale niedawno chyba ktos mial taki temat i pisali ze to normalne, ale zabij mnie a nie moge tego tematu odnalesc :-|
: 14 lut 2008, 22:43
autor: audiktom
Nie wiem nie będę sie sprzeczał :lol: ale widzi mi sie że coś nie jest w porządku, z resztą sam widzisz że i u ciebie nie gaśnie, a o szabelce!? :roll:
: 14 lut 2008, 23:14
autor: trafo2
u mnie po wyjęciu bagnetu również spadają obroty niestety nie odkręcałem korka oleju,ale jak to sprawdzę to dam Ci znać po zatym samochód ma moc i nie dymi

: 15 lut 2008, 01:16
autor: Marcin26
W NG tak ma byc to jest prawidlowa reakcja.
: 15 lut 2008, 08:12
autor: foxbat
otwarcie korka oleju powinno spowodować co najmniej poważne zachłyśnięcie się silnika, a najlepiej jakby zgasł. to oznacza że jest szczelny i dobrze działający układ dolotowy.
: 15 lut 2008, 10:49
autor: Darecki3037
dokładnie jak napisał foxbat, różnica ciśnień nad tłokami i pod nimi ma być, jesli odkręci sie korek to obroty mają się zmienić (silnik sie przydusi a nawet i zgaśnie) . Ja mam ABK ale zachowuje sie dokładnie tak samo.
: 28 gru 2011, 19:13
autor: tomek44480
Mozesz mioec walnieta uszczelke pod glowica uszkodzona.
: 03 sty 2012, 14:00
autor: stepek122
To prawidłowa reakcja tego silnika. 2.3 ng jest sterowany podciśnieniem i minimalne zaburzenia ciśnienia tak właśnie się objawiają. Ale jest to normalne i nic z tym nie zrobisz.
: 07 sty 2012, 10:18
autor: szymek199200
Prawidłowo po odkręceniu korka wlewu oleju powinien zgasnąć. U mojego brata w 100 c4 nf właśnie nie chce zgasnąc a u mnie w coupe ng gaśnie.