Strona 1 z 1

[90 NG] problem z zapalaniem na ciepłym silniku

: 03 mar 2008, 20:25
autor: willi
Witam
może ktoś z was mi napisze co może być przyczyną cięszkiego palenia autka na ciepłym silniku jak jest zimny pali za pierwszym razem tylko kluczyk przekręce a jak jest ciepły to troszke trzeba zakręcić dodam że silnik nigdy nie by zagazowany

czekam na wasze opinie :lol:

: 03 mar 2008, 20:52
autor: bartek18150
Ja tam bym sie tym nie martwil. Moj tak samo jak zimny pali na dotyk, a jak cieply to zakreci kilka razy. Napisz jak dlugo musisz krecic

: 03 mar 2008, 21:20
autor: willi
no może z 7s ale to zależy nieraz troszke dłużej a nieraz krucej :lol:

: 03 mar 2008, 21:28
autor: bartek18150
Ja zaowazylem ze na cieplym zawsze mi dluzej kreci, a jak przekrece ze dwa razy, wylacze zaplon i odrazu znow to za pierwszym lapie ;-) ale ja tam bym sie nie przejmowal ;-)

: 03 mar 2008, 22:00
autor: willi
zastanawiałem się nad pompką paliwa może jest za słaba bo jest stara jeszcze orginalna zaczeła działać jak dostała pare razy młotkiem :mrgreen: ale to tylko moje domysły

: 03 mar 2008, 22:13
autor: bartek18150
willi pisze:zastanawiałem się nad pompką paliwa
hehe dokladnie, bo jak napisalem wyzej
bartek18150 pisze:a jak przekrece ze dwa razy, wylacze zaplon i odrazu znow to za pierwszym lapie
To pompka sie wlancza i nabija cisnienie, i potem na dotyk pali ;-)

PS Orginalna pompka bosha do mojego mechanicznego wtrysku 820zł wiec wole niech troche dluzej pokreci :-P

[ Dodano: 2008-03-03, 22:15 ]
willi pisze:zaczeła działać jak dostała pare razy młotkiem
Ja swoja o sciane w kanale potraktowalem delikatnie, i potem na ostro i za 3cim razem wyjechalem z garazu :-P

: 03 mar 2008, 23:19
autor: maxer
Poszukajcie dobrze na allegro, jest firma która regeneruje tylko oryginalne pompki paliwa i daje na nie 2 lata gwarancji. Nie naprawiają zamienników i chinskiego syfu.

: 04 mar 2008, 18:11
autor: willi
o to jest dobre rozwiązanie kolegomaxer, musze poszukać na allegro

: 06 mar 2008, 20:24
autor: nowy200
a czujnik temperatury do ecu sprawdzałeś?Mam dokładnie tak samo na zimnym pali od kopa a na ciepłym już ciężko.To ten z prawej strony głowicy na krućcu od płynu chłodniczego.Mi zaśpiewali 200pln za niego więc narazie jeżdże na padniętym.

: 06 mar 2008, 20:29
autor: bartek18150
nowy200 pisze:To ten z prawej strony głowicy na krućcu od płynu chłodniczego
Chodzi Ci o czujnik wtrysku rozruchowego? On jest zalanczany na kilka sekund przy zimnym silniku. Bo do ecu to chyba pod kruscem jest, chyba ze w NG jest inaczej

: 06 mar 2008, 20:44
autor: willi
hmmm ciekawa sprawa ten czujnik a masz moze jakiś nr.fabryczny

: 07 mar 2008, 19:16
autor: nowy200
W NG jest na krućcu od góry po przwej stronie głowicy i nie orientuje sie czy aby napewno jest on od wtrysku rozruchoewgo ale przecież wtrysk rozruchowy jest po drugiejstronie głowicy.

: 08 mar 2008, 10:52
autor: maxer
Pewne jest to że zmierza do komputera, ja mam padnięty ten czujnik poniżej i nie widzę jaką mam temperaturę. Też mam problem z dobraniem takiego samego.