Strona 1 z 1

[80 B4 2.3 NG] DZIWNIE ODPALA

: 27 kwie 2008, 20:34
autor: formatic
Witam wszystkich <ok>
Mam problem ze swoim silnikiem mianowicie chodzi o to ze przykladowo chce go teraz odpalic, zaskakuje w mgnieniu oka i tak nastepne dwa trzy razy za jakis czas bedzie wymagal dluzszgo krecenia (oklo 2-3sek) i tak bedzie na przemian raz dobrze raz zle potem kilka razy dobrze raz zle albo na odwrot nie a znaczenia czy silnik jest zimny czy cieply. Bylem z tym u kilku mechanikow ale za kazdym razem slyszalem to samo "ten typ tak ma i musi tak byc" moim zdaniem bzdura ale moze sie myle...?

: 27 kwie 2008, 20:42
autor: sebak89
chyba rzeczywiście "tan typ tak ma" :-P mam taki sam silnik (nawet nadwozie) i mam to samo :-) a spowodowane jest to podobno tym, że wtrysk jest mechaniczny, ale ja tak słyszałem, bo sam to zielonego pojęcia o tym nie mam :roll:

: 27 kwie 2008, 20:43
autor: mlodysowa
nie przejmuj sie u mnie jest to samo, sprawdź czy dobrze masz włożoną odme w gume od przepływomierza u mnie nie była do końca włożona i troche sie poporawiło gdy ją docisłem i dokręciłem opaską

: 27 kwie 2008, 20:55
autor: formatic
ok sprawdze jutro z samego rana jak z ta odmą dzieki za podpowiedz. Wyobrazcie sobie ze jest rok 90 ktorys tam macie kupe szmalu i jedziecie kupic sbie nowe audi 80 w salonie wsiadacie do fury zpalacie. I nagle uwaga do dealera:
-wie pan co, on cos dziwnie dlugo odpala.
a dealer na to
- wie pan niestety ten typ tak ma
:mrgreen: ja tak do tego podchodze :mrgreen:

: 28 gru 2011, 19:08
autor: tomek44480
Zobacz automat od rozrusznika.

: 04 sty 2012, 04:08
autor: perwol
U mnie jest identycznie, NG tak ma <ok>

: 04 sty 2012, 12:01
autor: TYGRYSQ
U mnie jest identycznie, NG tak ma
8-) i u mnie

: 09 sty 2012, 23:11
autor: Tomasz_T
a wiec problem wasz jest do rozwiązania ale tak jak to każdy wam już powiedział ten typ tak ma ale jest element odpowiedzialny za to a dokładnie to silnik krokowy od biegu jałowego

zależnie od tego jak się ustawi potem powstaje różnica w odpalaniu auta, gdyż w silnikach ng korkowiec startuje do pracy dopiero jak silnik zaczyna prace, nie powraca do stałej pozycji rozruchowej przed rozruchem