Strona 1 z 1

[b4 2.3 NG] zawór biegu jałowego?

: 01 cze 2008, 19:29
autor: mlodysowa
witam pozostał mi jeszcze jeden problem mianowicie chodzi o klimatyzacje czyli po jej włączeniu spadają mi obroty, a przecież powinny się troszeczke podnieśc i wyrównac do 0.9 a spadają do 0.7. czy to może byc wina zaworu biegu jałowego... jakieś pomysły...

: 01 cze 2008, 19:38
autor: foxbat
a może za mocno naciągnięty pasek klinowy, lub kończąca się sprężarka klimy?

: 01 cze 2008, 19:54
autor: mlodysowa
a wjaki sposób rozpoznac czy sie sprężarka konczy :-/ dodam jeszcze ze po włączniu wszystkich użądzeń światła dmuchawe podgrzewanie szyby itd bez klimy to też widac delikatny spadek i nie powraca dopuki nie powyłączam wszystkiego

: 01 cze 2008, 20:27
autor: willi
kolego a może powoli ci się szczotki w alternatorze kończą??

: 01 cze 2008, 20:29
autor: mlodysowa
szczotki wymieniane miesiąc temu a czy przepływomierz może miec na to jakiś wpływ???

: 01 cze 2008, 21:32
autor: willi
szczeże mówiąc mam taki silniczek ale takiej sytuacji jeszcze nie miałem wydaje mi sie że przepływomierz nie ma nic do tego więc pozostaje walnienty krokowiec
może ściągnij pasek z pompy klimatyzacji i sprawdz wtedy co się dzieje czy nadal jest tak samo może naprawde tak jak napisał kolegafoxbat, powoli pada ci pompa

: 10 cze 2008, 11:29
autor: mlodysowa
Zuważyłem że przedewszystkim tak sie dzieje gdy silnik jest ciepły na zimnym silniku gdy włącze klime obroty trzymają równo, przy ciepłym gdy włącze klime słychac takie delikatne tkanie przez 3 sekundy obroty spadają tak jakby jakis straszny opór dostawał silnik czy to może byc brak oleju w sprężarce ....