No i jest nie miła niespodzianka, silniczek po opuszczeniu budy i po odnowieniu wrócił na miejsce jednak nie odpala rozrząd OK, świece dają iskre, jednak są mokre wręcz zalane.
proszę o pomoc bo już mnie to irytuje, przed wyjęciem chodził bez zarzutów.
: 30 lis 2008, 09:21
autor: Leo
do sprawdzenia wszystko... nie da się wróżyć na odległość... sorry.
: 30 lis 2008, 13:06
autor: Dziki
oK no wiec jest teraz gorzej była iskra teraz juz jej nie ma.
ale wróżenie nic nie da wiec podaje kody i niech mi plisss ktoś przetłumaczy :oops: <ok>
: 30 lis 2008, 14:51
autor: jmm
Te dwa Ci wyszły?
Nie ułamałeś cycka na kole zamachowym?
2112 Czujnik położenia wału
2114 Aparat zapłonowy
Sprawdź czy nie zamieniłeś przewodów od czujnika położenia wału, z tymi od prędkości obrotowej, i Sprawdź jego rezystancję powinna wynosić 900-1300Ohm
: 30 lis 2008, 18:50
autor: Leo
czujnik halla uszkodzony przez nieprawidłowy demontaż palucha i rozdzielacza... tak obstawiam.
: 30 lis 2008, 19:23
autor: Dziki
został mi błąd 2-1-1-2
ale z tym aparatem tzn palcem to chyba z autopsji coś wiesz Leo :mrgreen:
przyklejony skubaniec był
jak teraz wykluczyc ten najważniejszy bład bo to przez niego może nie być iskry tak :?:
aa nie wspomniałem aktualnie nie ma iskry mimo iż wcześniej była :roll:
: 01 gru 2008, 06:16
autor: Leo
te dwie rzeczy do sprawdzenia są - czujnik halla oraz cycek na kole zamachowym. Sprawdź, najlepiej jakbyś miał aparat na podmiankę.
: 01 gru 2008, 13:59
autor: Dziki
czujnik halla sprawdzony- po podłaczeniu do niego zasilania i podłaczeniu miernika ma pojawiac sie napiecie tylko raz podczas obrotu (w miejscu wyciecia) tak??
bolec na kole zamachowym jest
wyciagnołem z nudów znowu świece "mokre"
powpinałem w kable WN, poukładałem na mase, druga osoba kreciła rozrunikiem i kazda świeca daje iskre normalnie
paliwo jest iskra tez czego on nawet nie mysli zapalic
szuakać drugi aparat :?:
: 01 gru 2008, 15:02
autor: Leo
hmm, a rozrząd dobrze złożony ? a koło pasowe dobrze przykręcone...
: 01 gru 2008, 19:37
autor: Dziki
rozrząd OK, interesuje mnie jedna sprawa co może odpowiadać za taki stan że raz jest ta iskra a raz jej nie ma teraz wyciagnołem wtryski a z nich nic nawet kropelka nie trysneła. I błedy ciągle jednak te same 2112 i 2114. Drugi aparat da mi cokolwiek wykluczyć?
EDIT;
Autko odpalone winny komuter silnika.