Strona 1 z 1
[Audi 90 2.3 NG LPG] Klopoty z Odpalaniem.
: 23 gru 2008, 15:26
autor: Niedzwiedz1
: 23 gru 2008, 18:37
autor: Kermit85
Sprawdź szczelność dolotu, a później czujnik temperatury do ECU.
Ja miałem podobnie, spadła u mnie wtyczka czujnika wkręconego z tyłu w głowicę.
: 23 gru 2008, 22:19
autor: Niedzwiedz1
Kermit85 pisze:Sprawdź szczelność dolotu, a później czujnik temperatury do ECU.
Ja miałem podobnie, spadła u mnie wtyczka czujnika wkręconego z tyłu w głowicę.
Nie wiem co to jest ECU? Jestem kompletnie zielony w tych sparwach:-(
: 23 gru 2008, 22:37
autor: Kermit85
ECU to komputer sterujący pracą silnika.
U mnie przy podobnych objawach - autko po odpaleniu na zimno od razu zdychało, trzeba było podpompowywać cały czas delikatnie gazem, żeby nie zgasł.
Sprawdź czujnik dwu-pinowy (z dwoma przewodami) z tyłu za głowicą (u mnie był biały pod rurką od podciśnienia, tak upchnięty, że ciężko go zauważyć – po prostu spadła z niego wtyczka)
Ponadto sprawdź cały układ dolotowy (wszystkie elementy od puszki na filtr powietrza, aż do samego kolektora - tam wszystko musi być szczelne, żadnych dziur i przetarć na wężach i innych elementach gumowych)
Jeszcze jedno pytanko - autko kupiłeś już w taki stanie, czy stało się tak z dnia na dzień?
: 23 gru 2008, 22:45
autor: Niedzwiedz1
Ja dostałem go w takim stanie.Teraz chce coś z tym zrobić bo auto stoi.A nie po to je mam. Dziekuję że informację.Jutro to sprawdzę i jak nie bedzię działać to się odezwę:P
: 23 gru 2008, 23:17
autor: czarna k
tak jak powiedział kolega Kermit85 ,uszkodzony lub niepodłączony 2 pinowy czujnik temp ECU mniałem w swoim dokładnie takie same objawy jak ty ciężko palił z rana i trzeba było gaz trzymać u mnie jeszcze dochodziło to że chodził na 4 gary :roll: ale to przez świece
: 05 sty 2009, 12:04
autor: Niedzwiedz1
Szukalem i nie znalazlem.Sprawdzilem wszystko z tylu i nie ma tam zadego czujnika. Moze wie ktos gdzie znajde dobrego mechanika w Wrocławiu? Bo bylem juz u tylu i tylko gorzej jest niz bylo:(
[ Dodano: 2009-01-05, 22:01 ]
Moze mi kttos pomoc?Tak mi na tym zalezy:(
: 08 sty 2009, 09:57
autor: matula
ten czujnik jest przy głowicy po jej prawej stronie wkręcony do króćca (z wodą) od góry (2pinowy) po jego wymianie moje problemy (takie same jak u Ciebie) zniknęły.
Uważaj tylko aby nie wcisnęli Ci innego, musi być do 2,3 (często do Audi 100)
Już kiedyś o tym było i fotki też są na forum
powodzenia!