Strona 1 z 1

[90 2,3 NG] Chyba to jest 2,2 KV.

: 24 gru 2008, 14:28
autor: stefek331
Ktoś dał niezłą plame. :shock:
W dowodzie mam wbite 2309 poj a mam raczej 2,2E. :shock:
Tak mam napisane z tyłu za kołem zapasowym. Jak mam to ustalić. dzięki :shock:

: 24 gru 2008, 17:16
autor: Andrew^
na bloku silnika przy krawedzi z glowica po lewej stronie patrzac w kierunku jazdy masz wybite oznaczenie silnika i nr ser

: 24 gru 2008, 21:11
autor: stefek331
coś tam było ale nic co by mi ułatwiło rozszyfrowanie tego ,ale jestem teraz na 99%
pewny że to 2,2E choć przy kupnie gość mówił że to 2,3 w dowodzie to też 2,3
ale na blaszce znamionowej to 89/KV-Q za kołem zapasowym też 2,2 KV
:-/

[ Dodano: 2008-12-25, 12:43 ]
dam moze zdjecie Obrazek Obrazek

[ Dodano: 2008-12-25, 12:49 ]
Jak by ktoś wiedział jaki to silnik to prosze o pomoc. :?:

: 25 gru 2008, 13:37
autor: barto-team
stefek331 pisze:coś tam było ale nic co by mi ułatwiło rozszyfrowanie tego ,ale jestem teraz na 99%
pewny że to 2,2E choć przy kupnie gość mówił że to 2,3 w dowodzie to też 2,3
ale na blaszce znamionowej to 89/KV-Q za kołem zapasowym też 2,2 KV
:-/

[ Dodano: 2008-12-25, 12:43 ]
dam moze zdjecie [url=http://images31.fotosik.pl/424/f49b28e5272debf4m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images34.fotosik.pl/424/c579bcee0bd23cd1m.jpg]Obrazek[/URL]

[ Dodano: 2008-12-25, 12:49 ]
Jak by ktoś wiedział jaki to silnik to prosze o pomoc. :?:
benzynowy <lol>

: 25 gru 2008, 13:43
autor: Dziki
NG czyli 2.3 ma inny kolektor dolotowy ;-) a i chyba chłodzenia wtrysków w NG nie było a w KV jak najbardziej :-> a do nr bloku widze nieciekawe dojscie żeby sprawdzić :-P

: 25 gru 2008, 13:59
autor: arthur
masz KV-a

: 25 gru 2008, 22:05
autor: elviss09
witam i od razu przepraszam ze moze nie na temat ale moze ktos bedzie tak pomocny i poda jakie sa glowne roznice miedzy kv a ng?

: 26 gru 2008, 10:29
autor: pasiak
dokładnie tak jak pisze Dziki, różnicę widac gołym okiem , po chłodzeniu wtrysków i kolektorze. Na 102% masz KV. pozdr.

: 26 gru 2008, 17:04
autor: stefek331
Oki 2,2e KV bo pewnie 2,3 to to nie jest.
Tylko jak gość mi sprzedawał to popwiedział że to 2,3.
w dok. tez mam 2,3 <ok>

: 26 gru 2008, 23:23
autor: Leszek
Ja także zapytam z ciekawości jakie są różnice między 2.2KV i 2.3NG. Oczywiście poza pojemnością, chłodzeniem wtrysków i innym kolektorem.
Z tego co jeszcze wiem to KV nie ma popychaczy zaworów hydraulicznych.
Jakieś jeszcze różnice?
Który lepiej się sprawuje? Bo moc chyba ta sama.

: 08 sty 2009, 13:23
autor: spiczi
symbol--poj.--śr.cyl.--skok tłoka--ilość cyl.w---kW---model auta---lata prod.---typ silnika---rodzaj zapłonu

NG----2309----82,5----86,4---------5R---------98-----80/Quattro, Coupe/ Quattro, Cabriolet 1/87-11/94----i----KE III-Jetronic
NG----2309-----82,5----86,4---------5R---------96-----80/90/Quattro (USA) (CAN) 10/87-12/91----i----KE III-Jetronic

KV----2226----81------86,4---------5R---------100---90/Quattro, Coupe/Quattro 8/84-10/88-----i----K-Jetronic
KV----2226 ----81------86,4---------5R ----------100---90/Quattro 4/87-7/89----i-----K-Jetronic

: 08 sty 2009, 13:32
autor: elviss09
dzieki za dane tech. ale moze ktos by jeszcze powiedzial jak to sie ma do uzytkowania? np ktory z tych silnikow jest bardziej wadliwy? w ktory lepiej byloby zainwestowac?

: 08 sty 2009, 23:20
autor: jmm
elviss09 pisze:dzieki za dane tech. ale moze ktos by jeszcze powiedzial jak to sie ma do uzytkowania? np ktory z tych silnikow jest bardziej wadliwy? w ktory lepiej byloby zainwestowac?
Jeden i drugi jest tak samo dobry, KV jest starszej generacji i ma mniej elektroniki. NG to rozwinięcie KV, powstało z uwagi na ekologie, aby przy tej samej mocy silnika spaliny były czystsze - czytaj NG to taka wersja KV z katalizatorem i większą ilością "elektroniki"

: 10 sty 2009, 22:41
autor: elviss09
aha dzieki jmm za odpowiednie wyjasnienie ;-) a tak na marginesie to byly kv z katalizatorem ale wiem juz ze roznice polegaly w elektronice.
Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam