Ktoś dał niezłą plame. :shock:
W dowodzie mam wbite 2309 poj a mam raczej 2,2E. :shock:
Tak mam napisane z tyłu za kołem zapasowym. Jak mam to ustalić. dzięki :shock:
: 24 gru 2008, 17:16
autor: Andrew^
na bloku silnika przy krawedzi z glowica po lewej stronie patrzac w kierunku jazdy masz wybite oznaczenie silnika i nr ser
: 24 gru 2008, 21:11
autor: stefek331
coś tam było ale nic co by mi ułatwiło rozszyfrowanie tego ,ale jestem teraz na 99%
pewny że to 2,2E choć przy kupnie gość mówił że to 2,3 w dowodzie to też 2,3
ale na blaszce znamionowej to 89/KV-Q za kołem zapasowym też 2,2 KV
[ Dodano: 2008-12-25, 12:43 ]
dam moze zdjecie
[ Dodano: 2008-12-25, 12:49 ]
Jak by ktoś wiedział jaki to silnik to prosze o pomoc. :?:
: 25 gru 2008, 13:37
autor: barto-team
stefek331 pisze:coś tam było ale nic co by mi ułatwiło rozszyfrowanie tego ,ale jestem teraz na 99%
pewny że to 2,2E choć przy kupnie gość mówił że to 2,3 w dowodzie to też 2,3
ale na blaszce znamionowej to 89/KV-Q za kołem zapasowym też 2,2 KV
[ Dodano: 2008-12-25, 12:49 ]
Jak by ktoś wiedział jaki to silnik to prosze o pomoc. :?:
benzynowy <lol>
: 25 gru 2008, 13:43
autor: Dziki
NG czyli 2.3 ma inny kolektor dolotowy a i chyba chłodzenia wtrysków w NG nie było a w KV jak najbardziej :-> a do nr bloku widze nieciekawe dojscie żeby sprawdzić
: 25 gru 2008, 13:59
autor: arthur
masz KV-a
: 25 gru 2008, 22:05
autor: elviss09
witam i od razu przepraszam ze moze nie na temat ale moze ktos bedzie tak pomocny i poda jakie sa glowne roznice miedzy kv a ng?
: 26 gru 2008, 10:29
autor: pasiak
dokładnie tak jak pisze Dziki, różnicę widac gołym okiem , po chłodzeniu wtrysków i kolektorze. Na 102% masz KV. pozdr.
: 26 gru 2008, 17:04
autor: stefek331
Oki 2,2e KV bo pewnie 2,3 to to nie jest.
Tylko jak gość mi sprzedawał to popwiedział że to 2,3.
w dok. tez mam 2,3 <ok>
: 26 gru 2008, 23:23
autor: Leszek
Ja także zapytam z ciekawości jakie są różnice między 2.2KV i 2.3NG. Oczywiście poza pojemnością, chłodzeniem wtrysków i innym kolektorem.
Z tego co jeszcze wiem to KV nie ma popychaczy zaworów hydraulicznych.
Jakieś jeszcze różnice?
Który lepiej się sprawuje? Bo moc chyba ta sama.
dzieki za dane tech. ale moze ktos by jeszcze powiedzial jak to sie ma do uzytkowania? np ktory z tych silnikow jest bardziej wadliwy? w ktory lepiej byloby zainwestowac?
: 08 sty 2009, 23:20
autor: jmm
elviss09 pisze:dzieki za dane tech. ale moze ktos by jeszcze powiedzial jak to sie ma do uzytkowania? np ktory z tych silnikow jest bardziej wadliwy? w ktory lepiej byloby zainwestowac?
Jeden i drugi jest tak samo dobry, KV jest starszej generacji i ma mniej elektroniki. NG to rozwinięcie KV, powstało z uwagi na ekologie, aby przy tej samej mocy silnika spaliny były czystsze - czytaj NG to taka wersja KV z katalizatorem i większą ilością "elektroniki"
: 10 sty 2009, 22:41
autor: elviss09
aha dzieki jmm za odpowiednie wyjasnienie a tak na marginesie to byly kv z katalizatorem ale wiem juz ze roznice polegaly w elektronice.
Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam