Strona 1 z 1

[2.3 NG] za wysokie obroty

: 16 sty 2009, 21:00
autor: szkolo44
Witam mam mały problem z biegiem jałowym auto stało przez jakies 2 miesiące nie odpalane a jak go odpaliłem to na obrotomierzu odrazu wskakuje na 3000 gdzie wcześniej tego nie było, na wolnych obrotach wskazywał 1000 czym to moze byc spowodowane? Zaznaczam że był wymieniany piecyk i szczeze mówiąc niewiem czy mechanik który to robił był do końca zemną szczery i wszystko poskładał tak jak ma być :-/

: 17 sty 2009, 08:09
autor: WOJTEK26
Sprawdx czy nie zaciał sie krokowiec, moze byc w nim problem.

: 17 sty 2009, 09:45
autor: czester-11
odpal tak i zostaw do wlaczenia sie wentylatora nie dotykaj gazu. powinien sie ustawic . pewnie sie zresetowala mapa wtrysku, jat ak mialem w 3A.

: 17 sty 2009, 13:16
autor: szkolo44
prubowalem wczesniej i zostawilem go odpalonego na jakies 30 min to obroty min wzrastaly a wentylator niestety jest narazie podlaczony na krutko pod swiatla :oops: a co do krokowca gdzie on sie znajduje?

: 17 sty 2009, 20:28
autor: k44761
Jakaś straszna rzeźba w tym Twoim silniku. Zobacz, czy od tego stania nie zastał się przepływomierz - zobacz czy po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon (ale bez odpalania samochodu) tarcza w przepływce wraca do normalnego, zerowego położenia.
Zobacz też na silniczek krokowy, odepnij go, przeczyść środek WD-40 lub czymś lekko tłustym.

: 17 sty 2009, 21:52
autor: szkolo44
przeczyściłem ten cały silniczek krokowy, ale to nie tam była przyczyna już wiem co sie stało, przy tym całym mechaniźmie gdzie jest założona linka od gazu, i tam jest taka mała blaszka jakby, która sie przestawia o jakiś 1 mm i wtedy silnik odrazu dostaje 3000 obrotów nawet jak dodam gazu zbyt gwałtownie to ta "blaszka" własnie sie przestawia i ręcznie musze ją zwolnic bo auto wyje. Oco w tym chodzi?

: 18 sty 2009, 13:12
autor: k44761
Chodzi Ci o ten system cięgienek - mechanizm pomiędzy dwiema przepustnicami? Daj najlepiej jakieś zdjęcie.

: 18 sty 2009, 17:30
autor: szkolo44
chodzi mi o takie coś dokładnie, i to minimalnie przestawia sie w lewo i dostaje obroty...

: 19 sty 2009, 15:23
autor: nowy200
Sorry ale to chyba zdjęcie nie NG.To raczej KV.

: 19 sty 2009, 16:21
autor: szkolo44
nie nie KV to jest pojemność 2.2 tak? a tu jest 2.3 mam 2 silniki 2.3 i obydwa wyglądają tak samo...

: 19 sty 2009, 21:02
autor: nowy200
Ja mam NG i napewno tak nie wygląda motor NG jak na załączonym zdjęciu.Kolektor dolotowy jest inny.To może ja nie mam NG :shock: :lol: