Strona 1 z 1

[ B3 Coupe NG] Nie chce zapalic

: 12 mar 2009, 14:33
autor: matt_s
Witam.
Od jakichs trzech dni mam problem z odpaleniem;/ Od pewnego czasu mialem problem z odpaleniem na zimnym silniku, trzeba było 3,4 razy krecic na mrozie zeby załapał. Pewnego wieczora podczas jazdy zaobserwowalem taka sytuacje : w momencie mocniejszego wcisniecia pedału gazu auto sie dławiło i szarpało. Jakos dojechalem pod garaz, zgasiłem i pozniej juz nie odpaliłem... w ciagu tych 3 dni 2 razy mi odpaliło, z tym ze zaraz po zgaszeniu nawet na rozgrzanym silniku nie odpala. Wyglada to tak jakby mial zamiar zapalic ale zaraz gasnie, jakby nie dostawał paliwa... z tego co sprawdzilem to iskra na swiecach jest, nie ma przebicia zadnego, pompa paliwa slychac ze pracuje.
Przeszukałem forum, chcialem sprawdzic kody błyskowe, ale niestety nie udało sie, u mnie ta dioda caly czas swieci ;/ właczam zapłon, krece rozrusznikiem przez sekund, zostawiam właczony zapłon, z tej czarnej kostki minus podłączam na 4 sekundy do masy kostki brązowej, nastepnie do minusa i do masy diode- wtedy ona swieci non stop, nie gasnie nawet na chwile. Jesli cos zle robie to prosilbym o wyprowadzenie mnie z błedu...
Z góry dzieki za zainteresowanie

: 12 mar 2009, 18:11
autor: krzysztofNH
Podobnie i ja mialem, i szczerze powiem ze przyczyny nie znalazlem do dzisiaj poprostu auto odpalilo i odpala do teraz. Ale osobiscie sprawdz w jakim stanie jest cewka bo moze byc juz na wykonczeniu i ma przebicia, najlepiej jesli masz taka mozliwosc to podmien.
Jeszcze przychodzi mi na mysl przeplywka ale moge sie mylic dlatego drodzy koledzy jak cos to prosze o poprawienie mnie.

: 13 mar 2009, 20:58
autor: foxbat
poszukaj dokładnie na forum - wielokrotnie pisałe o tym jak robić testy kodów błyskowych. A przy okazji sprawdź czy oporność 2-pinowego czujnika temperatury zgadza się z tym co napisane jest w SSP 95 Bosch KE-III-Jetronic - czyli instrukcji obsługi twojego układu wtryskowego. Dostępna jest w dziale download na www.centrum.audi80.pl

: 21 mar 2009, 13:07
autor: Padre (LDZ)
Ja kiedyś miałem problem z odpaleniem auta jak już auto sie nagrzało. Zimne paliło ładnie, ale ciepłe ni w ząb. Sprawdzałem czujniki, przewody itp. Okazało się, że klapa przepływki po nagrzaniu się silnika zacinała się w pewnej pozycji i tak zostawała. Może Tobie przydażyło się coś podobnego.

: 04 lip 2010, 13:50
autor: Patrique
Ja mam taki problem :-( . Jak wiecie moje auto to Audi 80 1.8PM 1989. Wczoraj autko normalnie jeździło, palił jak strzała. Dzisiaj rano w ogóle nie zaskakuje. Rozrusznik kręci, a z rury czuć zapach nie przepalonego paliwa. Nie ukrywam że moje przewody są już w trochę kiepskim stanie, podobnie zresztą jak kopułka i palec. No ale wydaje mi się,że stopniowo powinny pojawiać się problemy z zapalaniem, tzn. w miarę ich zużycie. A tutaj tak nagle. Czy jest możliwe, że padła cewka. Zasilanie do cewki ok. Paliwo jest podawane bo słychać jak pracuje pompka przy włączaniu stacyjki.