Strona 1 z 1
[2.3 NG] dziwny błąd i silnik krokowy
: 20 mar 2009, 18:30
autor: hopek03
Witam sprawdzałem dzisiaj błędy w sterownikach i wyskakuje mi cały czas jeden błąd [ 4341 ] i mam pytanie co oznacza ten błąd szukałem i nie mogę znaleźć oznaczenia tego błędu pozdrawiam.Mam jeszcze pytanie czy warto kupić silnik krokowy w zamienniku czy lepiej orginał używka
Re: [2.3 NG] dziwny błąd
: 20 mar 2009, 18:34
autor: Kornel
hopek03 pisze:Witam sprawdzałem dzisiaj błędy w sterownikach i wyskakuje mi cały czas jeden błąd [ 4341 ] i mam pytanie co oznacza ten błąd szukałem i nie mogę znaleźć oznaczenia tego błędu pozdrawiam.
Na pewno dobrze odczytałeś błędy :?:
: 20 mar 2009, 20:32
autor: hopek03
dobrze odczytałem i też mnie on zdziwił niema go w żadnej książce audi 80 :?:
: 21 mar 2009, 14:38
autor: Kornel
hopek03 pisze:dobrze odczytałem i też mnie on zdziwił niema go w żadnej książce audi 80 :?:
Nie tylko w książceo audi 80, ale patrzyłem też w innym spisie błędów i też go nie widziałem.
Dzieje ci się coś w ogóle z samochodem :?:
: 22 mar 2009, 12:20
autor: hopek03
miałem problem z zapalaniem na ciepłym silniku i brakiem mocy na wyższych obrotach powyżej 4000 obrotów ale problem został usunięty, teraz tylko jeszcze mam problem z wolnymi obrotami falują zawieszają się ale tylko czasami ,wydaje mi się że pada silnik krokowy był czyszczony ale to nic nie dało ,a błędy wyświetlałem z myślą że mi wyskoczy numer błędu silnika krokowego ale wyskoczył jakiś inny, dodam że nie mam lpg tylko benzyna.
: 22 mar 2009, 20:56
autor: Kornel
Trudno powiedzieć pierwszy raz spotykam się z czymś takim, możliwe że jest coś nie tak z krokowym, mógłbyś spróbować podmienić go na inny i wtedy wybłyskać kompa.
: 23 mar 2009, 08:57
autor: Padre (LDZ)
miałem problem z zapalaniem na ciepłym silniku i brakiem mocy na wyższych obrotach powyżej 4000 obrotów ale problem został usunięty
Mógłbyś opisać w czym był problem?
Co się tyczy falowania i zawieszania obrotów (tak do 1100rpm) to u mnie powodem było złe ustawienie zapłonu. Mechanior grzebał przy aparacie bez zablokowania kompa.
: 23 mar 2009, 20:34
autor: hopek03
kolego KorNoLio sprawdzę tak jak radzisz i wtedy się zobaczy, atak gdyby co to jakiego krokowca kupić nowa podróba czy używka orginał proszę o opinie to na przyszłość .
Padre (LDZ), u mnie przyczynom był zacierający się tłoczek rozdzielacza paliwa w górnej czę tłoczka to była przyczyna spadku mocy a co do zapalania to podczas kręcenia rozrusznikiem pompa paliwa nie miała prądu i nie pompowała paliwa pod odpowiednim ciśnieniem[zbyt niskie ciśnienie i wtryski się nie otwierały] , sprawdziłem też ciśnienia paliwa w komorach dolnych i górnych rozdzielacza paliwa ,jakie ciśnienie jest utrzymywane w układzie po zgaszeniu silnika i podczas jego rozruchu , nie morze być ,ustawiłem też zapłon stroboskopem a nie na słuch ,sprawdziłem napięcia jakie podaje sterownik na elektryczny regulator ciśnienia paliwa, nie będę się rozpisywał na temat podstaw takich jak świece filtry itp.

kolego jakby coś to pisz podeśle ci dane jakie ciśnienia mają być i napięcia w tym układzie .
: 23 mar 2009, 23:23
autor: Padre (LDZ)
Jesli tłoczek rozdzielacza w którumś miejscu zaciera, to powinien być wyczuwalny opór w pracy ramienia klapy. Dobrze mówie?
a co do zapalania to podczas kręcenia rozrusznikiem pompa paliwa nie miała prądu i nie pompowała paliwa pod odpowiednim ciśnieniem[zbyt niskie ciśnienie i wtryski się nie otwierały]
Acha, czyli zimny zapalał, bo uruchamiał się dodatkowy wtryskiwacz. Ciepły natomiast nie dostawał wogóle paliwa.
: 24 mar 2009, 17:18
autor: hopek03
Padre (LDZ) pisze:Acha, czyli zimny zapalał, bo uruchamiał się dodatkowy wtryskiwacz. Ciepły natomiast nie dostawał wogóle paliwa.
z tym zapalaniem to dokładnie tak jak piszesz w powyższym cytacie , nawet gdy pompa paliwa będzie pompować ale nie będzie odpowiedniego ciśnienia to nie zapali lub ciężko zapali na ciepłym ,a co do tego tłoczka to jak będzie minimalny opór to na ramieniu go nie poczujesz ,na zimnym silniku auto pojedzie całkiem dobrze a czym cieplejszy będzie silnik i temperatura powietrza to auto będzie mulić