Strona 1 z 1
[B4 2,3 NG] problem podczas jazdy
: 24 mar 2009, 11:26
autor: grzechas_audi
witam. może ktoś mi doradzi co może dolagać. dokładnie mówiąc jadąc na obojętnie jakim biegu i mając 1200-1500 obrotów zaczyna szarpać, jak by silnik przy tych obrotach dostawał paliwo w jakiś minimalnych odstępach czasu. kolega ma 2,3 silnik i tak się nie dzieje... na wolnych obrotach samochód nierówno chodzi i wyczuwalne jest trzęsienie autem...a przedewszystkim jadąc troszeczke ostrzej auto zaczyna gasnąć gdy wrzuci się na luz lub po krótkim przytrzymaniu sprzęgła... poprostu obroty spadają i gaśnie. proszę o pomoc pozdrawiam
: 25 mar 2009, 20:25
autor: topgear68
przeczysc silniczek krokowy
: 25 mar 2009, 21:09
autor: Joh_n
tak jak
topgear68, mówi przeczyścić/wymienić silniczek krokowy, sprawdź filtr powietrza, świece (możne należy im się wymiana), przewody wys. napięcia (czy nie mają przebić na przykład) i co tam jeszcze.... aaa jak to nie pomoże to przepływomierz, coś z listy musi być niesprawne nie żeby wszystko

: 25 mar 2009, 22:45
autor: Route 66
tak jak mowia koledzy,chociaz zacznij od sprawdzenia przewodow wys.napiecia,czy nie maja przebic.Chociaz regularny serwis typu filtry,swiece,olej co jakis czas jest wskazany

: 25 mar 2009, 23:28
autor: SLAVOOOO
A ja mówie że masz nieszczenly dolot na 100%

. Sprawdź cały, wszystkie rureczki. <ok>
NG tak ma że jak masz nieszczelność to to odrazu widać po pracy silnika.
: 26 mar 2009, 10:16
autor: grzechas_audi
Route 66 pisze:tak jak mowia koledzy,chociaz zacznij od sprawdzenia przewodow wys.napiecia,czy nie maja przebic.Chociaz regularny serwis typu filtry,swiece,olej co jakis czas jest wskazany

sęk w tym że wszystkie filtry oleje itp były wymieniane jakiś czas temu, ale sprawdzić nie zaszkodzi
[ Dodano: 2009-03-26, 10:18 ]
slavocoupe pisze:A ja mówie że masz nieszczenly dolot na 100%
też o tym myślałem będzie to sprawdzane przez weekend, ogólnie wydaje mi się że wydech jest też nieszczelny ale wszystko będzie robione na dniach włącznie z usunięciem kata i zrobieniem przelotu
: 26 mar 2009, 11:42
autor: marcin645
koledzy pomozcie mam B4 2.6(gaz) i taki problem a mianowicie jak jade na jedynce i wrzuce dwojke i dam gazu do konca to auto mi szarpie;/ i potem jak dam na 3 to tak samo i na 4 tez nie raz;/ jaka moze byc przyczyna ??
: 26 mar 2009, 12:26
autor: SLAVOOOO
grzechas_audi pisze:wszystko będzie robione na dniach włącznie z usunięciem kata i zrobieniem przelotu
Uważaj z katem. Musisz zostawić sondę tak jak jest, bo jak coś schrzanisz to wtedy dopiero zacznie ci silnik kuleć.
[ Dodano: 2009-03-26, 12:29 ]
marcin645 pisze:koledzy pomozcie mam B4 2.6(gaz) i taki problem a mianowicie jak jade na jedynce i wrzuce dwojke i dam gazu do konca to auto mi szarpie;/ i potem jak dam na 3 to tak samo i na 4 tez nie raz;/ jaka moze byc przyczyna ??
Pewnie masz za dużą dawkę gazu ustawioną i się dławi gazem.
A na benzynie też tak masz czy tylko na gazie???
: 26 mar 2009, 12:47
autor: grzechas_audi
slavocoupe pisze:Uważaj z katem. Musisz zostawić sondę tak jak jest, bo jak coś schrzanisz to wtedy dopiero zacznie ci silnik kuleć.
wiem wiem, mam śpeca od audi więc luzik, ja wiem on wie więc nie będzie źle

ale dzięki za troske i porady :mrgreen: