Strona 1 z 1

Audi [90/B3/2.0/20V NM] "pompa paliwa"

: 24 kwie 2009, 02:31
autor: WWWautokurekPL
Witam
Padła mi pompa paliwa w audi 90 2.0 20V NM
Mam zamiar kupić używaną od 2.3 20V 7A

Czy będzie pasowała?

Pozdrawiam

_uwaga

: 24 kwie 2009, 07:46
autor: Leo
jeśli z coupe do coupe to będzie. bo sedan ma zewnęrzną pompę

pompa paliwa audi 2.0 20V NM sedan

: 24 kwie 2009, 11:11
autor: WWWautokurekPL
Witam
Nie ja posiadam wersje sedan 2.0 20V NM i potrzebna jest mi ta zewnętrzna pompa.

Dawca to :

2.3 20V 7A sedan

: 24 kwie 2009, 12:29
autor: Leo
tak, będzie pasować, zresztą, każda zewnętrzna będzie pasować, byle dawała 6 bar roboczego.

: 24 kwie 2009, 13:02
autor: WWWautokurekPL
"6 bar roboczego" i to wszystko?
Więc może zaadoptuję coś innego, równie dobrego jak oryginał Audi ;)

: 24 kwie 2009, 13:05
autor: Leo
no, oryginalny bosch kosztuje jakieś 350 zł. brutto. numer pompy o końcówce ... 040
możesz kupić taką za stówę, z chin, tylko.... za trzy miesiące wymienisz ją na kolejną ;)

: 24 kwie 2009, 13:33
autor: WWWautokurekPL
Mam na myśli oryginał od VOLVO też 6 bar

Wiem,wiem chińskie jest dobre tylko żarcie :lol:

: 24 kwie 2009, 13:33
autor: Leo
o jakiej wydajności ?

: 24 kwie 2009, 13:35
autor: WWWautokurekPL
6 bar

: 24 kwie 2009, 13:38
autor: Leo
to jest ciśnienie, a wydajność pompy ? w litrach na godzinę?

: 24 kwie 2009, 13:42
autor: WWWautokurekPL
Nie mam pojęcie.
A więc… ?

: 24 kwie 2009, 13:43
autor: Leo
uhm. no ja Ci nie powiem czy będzie pasować, jeśli nie znam tego parametru. Może chociaż jej numer producenta, albo coś.... rozumiem ,że szczędzisz na audi ?

: 24 kwie 2009, 13:59
autor: WWWautokurekPL
Na razie zadaje pytania, nawet jej nie wymieniłem a już pytania „czy szczędze?”
No spokojnie, a swoją drogą tylko maja, Audi wie naj lepiej, że czasami potrafię być bardzo szczodrydl niej.
Wątek ekonomiczny uważam za zamknięty, OK.?

: 24 kwie 2009, 16:37
autor: Leo
poczekaj poczekaj, wytłumacz mi w takim razie jaki jest sens szukania pompy od volvo ?

: 25 kwie 2009, 01:33
autor: WWWautokurekPL
No nieźle, my tu się zmagamy z „szczędzeniem” ;) a dziś się okazało, że na pompę nie wychodzi napięcie. Brak zasilania. Sprawdziłem to miernikiem na właczonej stacyjce.
Wszelkie bezpieczniki dokładnie sprawdziłem 2 razy. Przekaźniki sprawdzone, miałem 6 identycznych od znajomego z audi 90 i są OK.

Straciłem cały dzień na poszukiwanie przyczyny.

Więc na 90% pompa jast ok. (jutro podepnę ją pod 12V i będzie pewnie na 100% sprawna )

Co mogę sprawdzić jeszcze?
Ale żeby było ciekawiej to nie wychodzi też napięcie na wentylator od chłodnicy.

Bezpieczniki i przekaźniki OK. – co dalej. (Później zostaje elektryk samochodowy…)
Ale co mogę jeszcze sam sprawdzić?

[ Dodano: 2009-04-25, 15:25 ]
Wczoraj nic nie byłem w stanie dostrzec
Dziś podejście nr. II i przyczyną okazał się przerwany przewód!!! :D

Temat zamknięty.