Strona 1 z 1

[B4 ALL 2.3 Ng] mulenie silnika

: 07 cze 2009, 10:19
autor: sebastiB4
Od pewnego czasu silnik nie wkręca się w obroty jak powinien jest słaby jak ruszam to musze wiecej gazu dodawać a jak jest lekka górka i jest na budziku 80 km/h to wciskam gaz to pełna a on powoli przyspiesza co może być tego przyczyna proszę o poradę motor jeżdzi na benzynie

[ Dodano: 2009-06-07, 10:23 ]
i dodam że jak jadę na dwójce i chcę przyspieszyć to zmuli go i pochwili przyśpiesza ale nie tak osrto jak powinien

: 07 cze 2009, 20:51
autor: krisiun1
Sprawdź zapłon,u mnie poprawne ustawienie zapłonu rozwiązało podobny problem.

: 07 cze 2009, 21:43
autor: kardi21
Sprawdź jak kolega wyżej napisał i czy przypadkiem rozrząd nie przeskoczył...

: 08 cze 2009, 22:44
autor: matikemk
Sprawdź:
Ustawienie zapłonu, czujnik temp., sonde lambda, ciśnienie systemowe.

pozdrawiam

: 08 cze 2009, 23:20
autor: luk_OP_Q89
sebastiB4,
Zacznij od ukł.zapłonowego,dawno świece i kable zmieniałeś?
Następni podejrzani to filtr paliwa i pompa,potem czujniki temperatury(górny i dolny powyżej termostatu z prawej strony bloku silnika)...pewnie jeden z tych trzech podejrzanych jest sprawcą.Jak sprawdzisz daj znać.
Pamiętaj aby weryfikacje rozpoczynać od rzeczy najbardziej prawdopodobnych i zawodnych a więc prostych.Potem można myśleć o rozrządzie....
Do sprawdzenia punktów które ci podałem nieocenioną pomocą okaże się szukajka...gdybyś jej użył...zresztą spróbuj to naprawde pomaga <ok>
matikemk pisze:ciśnienie systemowe
:shock: ...rozwiń proszę,zapowiada się ciekawie...

: 09 cze 2009, 10:35
autor: matikemk
Witam,

Ciśnienie systemowe - czyli ciśnienie 6-6,5bar (prawidłowe) powinno być w dolnych komorach w rozdzielaczu paliwa, po warunkiem że pompa paliwa działa poprawnie; w rozdzielaczu są otwory do mierzenia ciśnienia trzeba mieć manometr, końcówki i można zmierzyć. Jeśli się pomyliłem to mnie popraw. ;-)

pozdrawiam

: 12 cze 2009, 20:49
autor: sebastiB4
Witam ponownie okazało się że to świece już były wypalone , poprzednie były NGK a teraz założyłem trójelektrodowe CHAMPION [RN10VTYC4] zauważyłem znaczną poprawę w przyspieszaniu przy niskich obrotach albo moje takie subiektywne uczucie, przewodów nie wymianiłem są jeszcze dobre BREMI.

: 12 cze 2009, 23:04
autor: Hawker
sprawdz sonde, ja odlaczylem swoja bo byla zepsuta i silnik jest 2x bardziej żwawy

: 12 cze 2009, 23:44
autor: luk_OP_Q89
Hawker pisze:sprawdz sonde, ja odlaczylem swoja bo byla zepsuta i silnik jest 2x bardziej żwawy
bo sonda kolego dba o odpowiednie zubożenie mieszanki aby silnik jak najmniej trół i spalał.A jak odepniesz to wtryski walą dawke bez sygnału o ilością tlenu w spalinach których sonda dostarcza.Podają więcej paliwa mieszanka jest bogatsza auto więcej żłopie ale zazwyczaj ma lepszego kopa
.sebastiB4,zawsze trzeba zaczynać od rzeczy najprostszych no i najszybciej się zużywających ;-)

: 13 cze 2009, 19:44
autor: sebastiB4
Koledzy a jak sprawdzić tę sondę

[ Dodano: 2009-06-14, 20:08 ]
a jednak te mulenie dziś jechałem sobie i nadal autko jest zmulone i sam już niewiem od czego jak na chwilę go zgasze i odpale to ma lepszego kopa ale pożniej robi się znowu muł i już sam niewiem co może być przyczyną

[ Dodano: 2011-07-12, 10:20 ]
doszłem co było przyczyną słabych osiagów i przyspieszenia wymieniłem czujnik spalania stukowego i odrazu nie te auto lepiej wkreca sie w obroty i brak mulenia na lpg wczesniej myśałem o montażu blosa ale po co jak moc jest i spalanie gazu spadało okolo 1.5 do 2l .