Strona 1 z 1

[2.3NG LPG] zmienne obroty

: 30 wrz 2009, 21:15
autor: scott
witam klubowiczów. mam pytanie co może być powodem częstych zmian obrotów. czasem jak zapale to ma 1000obr. a po następnym zapaleniu 2000obr.

: 30 wrz 2009, 21:20
autor: KR-tec87
Mi wchodzi na wyższe obroty jak wypnę wtyczkę z silniczka krokowego. Może tam masz jakiś problem. Na początek spróbowałbym to poczyścić, dalej już ci nie pomogę, powodzenia

: 30 wrz 2009, 21:27
autor: scott
wielkie dzięki, ale już próbowałem. wiele to nie pomogło :-(

: 30 wrz 2009, 21:35
autor: Mytek
ciekawe czy nie któryś czujnik ??
ale niech sie inni wypowiedzą

: 30 wrz 2009, 22:34
autor: zakwapl
Jeśli masz gaz , to nie miałeś strzałów ? Jeśli miałeś strzał to sprawdź czy silnik nie łapie lewego powietrza.Pozatym duuużo jest tematów na forum o NG i gazie.Jest kilka rzeczy o których każdy użytkownik NG powinien wiedzieć. Przedewszystkim musisz mieć cały ukł. zapłonowy sprawny: świece , kable,kopułka , palec itp.Mytek jeśli czujnik to najlepiej sprawdzić czujnik temperatury.

: 30 wrz 2009, 23:13
autor: Słonik
Czujnik temperatury, nieszczelnosc, sonda lambda, silniczek krokowy, stycznik biegu jalowego, klapka spietrzajaca[przeplywomierz], nastawnik potencjometryczny....powodow moga byc setki, napisz cos wiecej, dokladniej.

: 30 wrz 2009, 23:41
autor: scott
teoretycznie przepływka odpada bo w tej chwili auto chodzi tylko na gazie. kable i świece nowe, może faktycznie dokładniej sprawdzę pod kątem lewego powietrza

: 01 paź 2009, 15:42
autor: piotrcsw
A są to chwilowe różnice, czy obroty również "falują"??

: 01 paź 2009, 18:07
autor: scott
czasem falują a czasem nie i to nie zależy od temperatury silnika. po prostu czarna magia :-/

: 01 paź 2009, 20:12
autor: Karto
scott pisze:po prostu czarna magia :-/
E tam magia, mechaniczny wtrysk po prostu;)

: 01 paź 2009, 21:21
autor: grzejnik500
mialem podobny problem z obrotami. Raz byly za niskie a raz zbyt wysokie. A o falowaniu nawet nie wspomne :-P . Problemem okazala sie przeplywka. A dokladniej jej potencjometr. Jest tam "sciezka" po ktorej przesuwa sie cos w rodzaju sprezynki lub cos w tym stylu. I ta wlasnie sciezka byla juz przetarta. Wymienilem przeplywomierz. Udalo mi sie kupic uzywke z malym przebiegiem( dawca : cabrio) i teraz dziala idealnie :-D .

: 02 paź 2009, 15:40
autor: scott
ale przepływka może mieć wpływ na prace na LPG?

: 02 paź 2009, 20:27
autor: macspeed
Miałem podobny problem, winne okazały się nieszczelne węże łączące krokowca z kolektorem. Może to jest przyczyną.