Strona 1 z 1

[NG B3] pomoc w rozpoznaniu elemetu silnika

: 05 paź 2009, 21:50
autor: wojtek1308
Witam!
mam maly klopocik z nierówną pracą silnika, na forum (oczywiscie) wyczytalem co moze być tego powodem czyli nieszczelnosc ukladu powietrza,sprawdzilem węże od ukladu i wszystkie są ok poza takim jednym metalowym łączonym z drugim taką gumowa przejsciuwka która juz jest (sparciała czyt. dziurawa) jak myślicie moze to powodować nierówna prace :-? ?
na zdjeciu zaznaczone są te rurki w czerwonym kole.
z góry dzieki Obrazek

: 05 paź 2009, 22:11
autor: LeeOne
Jeżeli przewód metalowy wychodzi od bloku silnika i idzie gdzieś do filtra powietrza lub okolicy to jest to odma bloku silnika.

: 05 paź 2009, 22:22
autor: grzejnik500
Czesc ktora zaznaczyles to ''kawalek'' odmy. Masz racje, moze to byc przyczyna nierownych, obrotow. A dwa weze gomowe przy silniczku krokowym sprawdziles? no i czy sam krokowiec dziala tak jak powinien. Jesli chodzi o lewe powietrze to proponuje wymienic oringi na wtryskiwaczach. U mnie to bardzo pomoglo. Masz LPG? I napisz troche dokladniej jak ta nierowna praca silnika wyglada

: 05 paź 2009, 23:47
autor: wojtek1308
grzejnik500 pisze:weze gomowe przy silniczku krokowym sprawdziles? no i czy sam krokowiec działa tak jak powinien
hmm. Więc tak krokowiec wymieniany był niedawno ale nie wiem czy dobrze trafiłem :/ używany kupiłem, węże sprawdzałem wszystkie oprócz tych dwóch i są dobre. nierówna praca objawia się na biegu jałowym w skali od 900 do 1300 obr, nie zależnie od tego czy silnik jest ciepły czy zimny, "skoki" silnika są bardzo odczuwalne w porównaniu z audi 80 b4 2.3 Q kumpla :( silnik skacze, jutro zmienię ten kawałek węza i napisze czy się coś poprawiło.

[ Dodano: 2009-10-08, 18:16 ]
No i wymieniłem ten stary kawałek węża :) widać poprawę i to dużą ale to jeszcze nie to :mrgreen: ten silniczek krokowy podejrzewam że zepsuty kupiłem :/ ma może ktoś z okolić dąbrowy górniczej pożyczyć na sprawdzenie;>? :roll: