witam od wczoraj zapal mi sei kontrolka temperatury wody silnik sie nie przegrzewa wszystko oki a kontrolka miga.znacie przyczyne??
: 18 lis 2009, 15:15
autor: !StaSiu
A sprawdzałeś poziom płynu w zbiorniczku :?:
: 18 lis 2009, 15:29
autor: Miniekzgr
tak poziom jest taki jak powinien być.nawet jak auto jest zimne odpalam i juz miga i tak caly czas
: 18 lis 2009, 16:38
autor: ysiul
a może czujnik padł :?:
: 18 lis 2009, 16:40
autor: Miniekzgr
a gdzie ten czujnik sie znajduje???
: 18 lis 2009, 21:38
autor: troll oslo
moze glupe ale co to sa po polsku tagi??
ale do tematu
mruga ci czervona kontrolka na sirodku deski tak troche w gornej czesci?
jesli tak to wina czojnika 4-o event. 3 pinowy (piny w zaleznosci od roku produkcji auta ....) ten czojnik lubi sie zawieszac ma ich kilka i jak mi w coupejce zacza mrugac to klucz 22 i palnolem w czojnik oczywiscie nie plastik ale miedziana obudowe i mruganie ustapilo az do nastepnego razu 2-4 miesiace spokoju...
no i tak dla wyjasnienia niem audi 90 coupe ani 80 coupe jest tylko i wylacznie audi coupe... w etce nie znajdzie sie coupe pod 90-80 w katalogu vag tez coupe to coupe no i w zestawieniach katalogowych koncernu coupe to coupe... pewnie jakis uzedzina namieszal i tak powstaly 80-90 coupe , pewnie 80 miala silniki do 2L a 90 wzwyz....
: 18 lis 2009, 22:03
autor: ysiul
troll oslo, troszkę bardziej po polsku pisz to po pierwsze po drugie wiele koledze nie pomogłeś bo o czujniku ja wspominałem no a kolejna sprawa stukanie to żadna rozwiązanie to tak samo jak by w dziurawa oponek wsadzić korek od wina.
A wracając do tematu to chyba chodzi o czujnik nr 22 lub 23(na fotce z Etki) jeśli źle mówię to mnie poprawcie koledzy
: 18 lis 2009, 22:11
autor: troll oslo
no wspomniales ale w ng a o tym silniku mowa nie w jakiejs 2 litruwce jak prubujesz mieszac zalacznikiem . sa dwa jeden 2 pinowy na gorze drugi 4/3 pinowy od dolu
i jak juz zauwazylem niezle mylone na forum i wprowadzajace w blad wiec ja napisalem ze chodzi o ten duzy dolny
mowie o czojniku woda bo sa jeszcze oleju i np spalania stukowego a z twojego postu nie wynika o jaki ci cjodzi....
niepomoze mozliw ze mozna rozumojac tak jak piszesz ale mozna tez sprubowac w niego pir..nac i jak zaskoczy to wiesz co sie dzieje jak to ten to wywalasz 400 zl i kopujesz orginal nowy w aso bo podrubki to tak jak wsadzadz dentke w felge z opona bezdentkowa....
bardziej po polsku nie umiem jesli mam sie z tego tlumaczyc na kazdum polskim forum to dzieki...
: 05 maja 2011, 01:07
autor: GoorY
Potwierdzam. Silnik NG, mialem to samo, mrugajaca kontrolka. Wymienilem termostat bo sie wieszal, mrugala dalej. Wymienilem gorny czujnik dwupinowy (bo taniej ) - nie pomoglo... Dopiero wydlem ponad 100 Euro na czujnik 3 pinowy na dole i wszystko wrocilo do normy. Dodatkowo mialem jeszcze problemy z odpalaniem na zimnym, ustapilo po wymianie.
BTW - za co odpowiada gorny dwupinowy czujnik?
: 05 maja 2011, 06:49
autor: krystek
GoorY, górny dwupinowy wysyła sygnał do ECU(sterownik silnika)
: 05 maja 2011, 07:23
autor: troll oslo
to ze problem z odpalaniem ustapil to pewnie przez oszczednosc twoja bo za to odpowiadal dwupinowy.....
jutro moge sprawdzic bo mam oryginalne opakowanie w aucie.
jest jutro i juz mam : 034919369C
co do zapalanie tez myslalem ze ten gorny daje sygnal do ecu... ale jak wymienilem na nowy to problem z odpalaniem mialem nadal i wkrecilem stary wiec teraz mam stary dwupinowy i nowy trzypinowy i wszystko jest ok. :O
: 06 maja 2011, 15:25
autor: trevor
GoorY, dzięki za pomoc, nowy zamiennik kosztuje 128 zł