Strona 1 z 2

[B3 2.3 coupe lpg]Nie chce odpalić

: 23 gru 2009, 13:44
autor: cinek250
Witam wszystkich
Niedawno kupiłem wymarzoną audi i po 2 miesiącach szczęścia wystrzelił mi gaz auto przestało odpalać na benzynie jak i na gazie,po wielu próbach odpali na chwile i gaśnie a jak przytrzymam pedał gazu to wkręca się tylko na 3,5tyś. obr. kopci na czarno i strzela w tłumik.
POMOCY

: 23 gru 2009, 13:51
autor: januszbin
podczas wybuchu mogło coś pęknąć w dolocie,miałeś zawór bezpieczeństwa wmontowany?

[ Dodano: 2009-12-23, 13:54 ]
wszystkie objawy na to wskazują,nie znam budowy Twojego silnika ale przy takim wystrzale pękają kolektory ssące( jeżeli jest z plastiku ),przepływomierze....itp

: 23 gru 2009, 14:01
autor: cinek250
Nie mam zaworu bezpieczeństwa. kolektor mam aluminiowy zdjąłem tą rurę gumową łączącą filtr z kolektorem i wszystko wydaje się być OK

: 24 gru 2009, 09:07
autor: Artur_Lbn
a ja kolego obstawiam przepływomierz, sprawdz go

: 24 gru 2009, 09:46
autor: januszbin
jeżeli przepływomierz padł to vag to pokaże,podłącz się i wszystko będzie jasne....a na przyszłość zamontuj sobie taki zawór,przy gazie takie wystrzały często się zdarzają ,unikniesz kosztów ....

: 24 gru 2009, 10:11
autor: hakanos007
nie podłączysz vag-a pod ng..

: 24 gru 2009, 10:50
autor: cinek250
witam
to może być przepływomierz po zdjęciu filtra ta klapka była cała wepchnięta do samego dołu.Chyba czeka mnie wydatek.Dzięki za podpowiedz.

: 24 gru 2009, 11:29
autor: luk448
Sprawdź także ten wężyk idący pod kolektorem ssącym.Mógł pęknąć od strzału.

: 24 gru 2009, 12:10
autor: cinek250
Zauważyłem jeszcze że w obudowie filtra powietrza jest paliwo co to oznacza???

: 24 gru 2009, 13:18
autor: marecki25
mi sie zdaje ze cos z rozdzielacza paliwa chyba ci scieka ale moge sie mylic

: 24 gru 2009, 17:56
autor: Grubson997
bardzo łatwo sprawdzić przepływomierz odepnij od niego kostkę i zapal samochód, jeżeli nie zgaśnie i będzie wkręcał się na obroty to sprawa jasna, i jeszcze jedno trzymaj nogę na gazie bo obroty będą falować i może od razu zgasnąć

: 24 gru 2009, 20:01
autor: Audi 80 Polska
cinek250 pisze:Zauważyłem jeszcze że w obudowie filtra powietrza jest paliwo co to oznacza???
Masz nieszczelny rozdzielacz paliwa, mała ilość benzyny jest chyba dopuszczalna. Ponoć w niektórych obudowach montowali miseczkę aby kapiące paliwa mogło odparować.

: 25 gru 2009, 14:25
autor: szumi
Drodzy forumowicze wiąże się z takim problemem.Posiadam audi 80 b2 1982 r benzyniak 1,6 silnik na gazniku pierburg 1B3 i nie kręci rozrusznik na pych pali ale objaw jest tego typu jakby silnik był lekko zatart a przy wlewie oleju olej zmieszał się z jakąś białą substancją . o co chodzi ?? pomocy

: 25 gru 2009, 15:21
autor: Mlody89
jesli masz białą substancję na korku przy wlewie oleju wskazywało by na to iż woda dostaje sie do oleju. Jak zapala Ci na pych to wina poprostu rozrucznika jest jeśli nie kręci.

: 25 gru 2009, 15:53
autor: troll oslo
szumi
po pierwsze zasmiecasz inny temat ,poszukaj tematow na temat twego auta na pewno cos bylo.

mlody
bialy-szar-zultawy osad przy korku wlewu oleju niejest w zadnym wypadku wskazowka na przedostawanie sie plynu chlodnicy do oleju, w kazdym aucie kture w wilgotne zimowe dni nie zagrzeje sie dostatecznie by odparowac wilgoc z wnetrza silnika zbiera sie taki nalot na korku wiec nie strasz kolego bycmoze uzywa auto na krutkich odcinkach

szumi -

sprawdzic rozrusznik czy na krutko zakreci posprawdzac filtry paliwa gaznik
jak wg ciebie mozna stwierdzic objawy zatartego silnika????
w czwarteg zlozylem silnik w dafie wymiana tlokow korbowodow tulej glowicy walu+++
auto przyjechalo ladnie chodzil silnik ale popalal sobie olej okazalo sie ze silnik zatarty a jednak chodzil ... w ssangyongu silnkik zatarty klekotal jak kosiarka inny wogule nie chcial zapalic wiec dopuki sie nie rozbierze nie mozna stwierdzic ze zatarty ale to wylacznie moja opinja, sprawdz cisnienie na cyl. ale wpierw sprawdz rozrusznik...