Strona 1 z 2

[b4 2.3 NG ] Lpg a przyspieszenia zapłonu

: 27 gru 2009, 22:46
autor: sebastiB4
Witam mam instalacje lpg II gen w audi jak na chwile obecną chodzi dobrze ,tylko że jest znaczna róznica w mocy poprostu wolniej wkręca się w obroty czy przyspieszenie załonu by pomogło , czy lepiej nic nie ruszać z zapłonem proszę o poradę.

: 27 gru 2009, 23:54
autor: Leszek
Z LPG z mikserem w NG często tak jest że słabiej się wkręca. Przyspieszyć zapłon troszeczkę można. Ale ja bym nie ruszał. Nie odczujesz dużej różnicy.
Jak długo masz tę instalację?

: 27 gru 2009, 23:58
autor: michael80b3
Do NG gaz nie najlepiej pasuje, ale jak już jest to pomyśl o montażu blosa.

: 28 gru 2009, 00:06
autor: Zayebatsu
Lepiej nic nie tykaj jak chodzi to się ciesz że chodzi a jak chcesz poszaleć zalej benzyny <:P> bądź zamontuj blosa 8-)

: 28 gru 2009, 08:14
autor: marko
Możesz zaryzykować dodatkowe wyprzedzenie o 3 - 4 stopni . Jak się nie sprawdzi to zawsze możesz wrócić do ustawienia pierwotnego . Tylko bez lampy nie prubuj tego robić .

: 28 gru 2009, 08:34
autor: krisss
do takiej pojemności silnika montaż miksera to baaardzo spory kaganiec. W moim przypadku gdy do bmw 320i założyłem blosa po mikserze roznicę poczułem odrazu, w sprincie jak i przyspieszeniu było nieco lepiej. A zapłon to zapłon. Przyspieszając zapłon ryzykujesz szybsze zużywanie sie ukladu korbowego, przyrost mocy może i poczujesz, najprawdopodobniej od tego że silnik zacznie dzwonić jak szalony - ja osobiście odradzam.

: 28 gru 2009, 10:45
autor: sebastiB4
Pół roku jest już gaz gazownik mi mówił że lepeij nic nie ruszać , też właśnie myślałem o założeniu blosa. Najbardziej jest czuć muła
podobciązeniem jak jazda z przyczepką załadowaną wtedy rozpędznie na dwójce czy trójce trwa i trwa . Na benzynie jest mocniejszy ale przed montażem to była rakieta .

: 28 gru 2009, 10:45
autor: Audi 80 Polska
Ja w moim poprzednim aucie miałem przyspieszony zapłon o kilka stopni bo praktycznie cały czas jeździłem na gazie a jak wiadomo gaz nieco dłużej się zapala.
Tylko że tam miałem gaźnik i regulator wyprzedzenie zapłonu był podciśnieniowy+odśrodkowy. Nie wiem czy w NG nie ma czujnika położenia wału i komputer sobie tego przestawienia nie skoryguje albo całkowicie przestanie chodzić...

: 28 gru 2009, 11:09
autor: marecki25
Ja sobiscie nic bym nieruszal z tego wzgledu ze jak cos sie stanie to potem moga byc duze koszta naprawy . Jak chodzi dobrze i równo to zostaw. A najbardziej to odczuwa się spadek mocy powyzej 4000tys obr.

: 28 gru 2009, 17:15
autor: pandamix
o jakich wy stratach mocy mówicie?zrobiłem 40tys na LPG,benzyny uzywam w wiekszych miastach do jazdy po światłach i w razie jak ktos mnie wkurzy,a tak to LpG i nie mogę powiedziec że auto się nie wkreca powyżej 4000,od tylu to się zycie zaczyna :mrgreen:
wtedy rozpędznie na dwójce czy trójce trwa i trwa
może masz jakąs dziwna skrzynie,bo u mnie trojka to najbardziej optymalny biegi bo jak to mawiają bez problemu 40 jak i 140 i długo czekać nie muszę,na jedynce nie mam takiego przyspieszenia jak na 3

: 28 gru 2009, 17:20
autor: marecki25
niemowie ze jest to bardzo odczuwalny spadek ale juz 5 biegu bo na nizszych to tak jak mowisz jest ok

: 28 gru 2009, 17:28
autor: pandamix
chcecie w 101% procentach sie cieszyć mocą i przyjemnościa z jazdy jaką daje NG to nie gazujcie tego i nie bedzie problemów,ja jak mialem zakładać LPG to wiedzialem czym to pachnie i byłem gotowy na różne nie spodzianki,ale pomimo tego dąze do celu żeby instalacja gazowa w moim aucie chodziła jak należy

: 28 gru 2009, 17:31
autor: marecki25
A co sądzisz o tym blosie??

: 28 gru 2009, 17:40
autor: pandamix
sam mam,od razu wychodziłem z założenia ze jak gaz to tylko blos,albo dwa mixery,został blos i auto ma trochę życia,mułem to napewno jego nazwać nie mogę

Człowiek kóry załozył mi blosa zaczol sam teraz szukać do swojego auta,bylo trochę problemów i tak dalej ale jak się blos zestroił to jest ładnie

: 28 gru 2009, 17:42
autor: marecki25
a jak rozwiazałeś problem z tą guma przeplywomierza masz moze jakies zdjecia??