Strona 1 z 1

[B3 90 2,3 NG+LPG QUATTRO] Wtrysk rozruchowy.

: 20 sty 2010, 17:47
autor: mieczyk1983
Witam mam pytanko bo niedziała mi ten wtrysk dzisiaj patrzyłem na pinach w kostce na jednym jest masa a na drugim niema nic jaka może być przyczyna ze niema napięcia.

: 20 sty 2010, 18:04
autor: papaj
napiecie na wtrysku rozruchowym powinno sie pojawic do 2s od momentu rozpoczecia pracy przez rozrusznik i tylko na zimnym silniku, bodajże ponizej 30 stopni

to tyle co udalo mi sie ustalic, u mnie jes na zimnym tylko 8.5V i nie wiem czemu:/

: 20 sty 2010, 23:19
autor: Ace1985
To ja się podepnę, kombinuję z czujnikami i dla sprawdzenia odpiąłem wtryskiwacz rozruchowy, auto lepiej się zbiera i wogóle ciekawiej pracuje, ale zaskoczyło mnie że po nocy odpala bez problemu, myślałem, że bez tego wtryskiwacza będzie problem a tu nic, Czy to prawidłowe jest???
Ogólnie wynika z tego że po odłączeniu wtryskiwacza silnik zachowuje się lepiej i to zawsze

: 21 sty 2010, 00:15
autor: Joh_n
ja podziele sie jak to u mnie jest, wprawdzie mam silnik 3A, ale wtrysk rozruchowy jest w ogóle odpięty (taki juz kupiłem) i jest podpiety bezpośrednio do akumulatora a uruchamia się go przyciskiem przy kierownicy ;o ktoś był pomysłowy ale fakt faktem działa, bez tego żeby odpalić to jest jakies 40 sekund kręcenia, mam nadzieję że się przyda, pozdrawiam

: 21 sty 2010, 14:04
autor: papaj
Ace1985 to masz dokladnie tak jak ja, wtrysk odpiety i na zimnym pali bez problemu, ale juz na chlodnym, np po postoju 2-3h to juz ciezej pali i tez nie wiem o co kaman

: 21 sty 2010, 23:29
autor: Ace1985
Tego nie zauważyłem u siebie, ale jak miałem wpięty wtrysk, to palił więcej, gorzej jechał i na wolnych miał lambde 0,8, czyli fatalnie.
Tylko brak mi juz pomysłów co jeszcze zmienic

: 22 sty 2010, 15:53
autor: papaj
moze zmierz mu napiecie, moze cały czas Ci podawał paliwko i dlatego wiecej palił

: 22 sty 2010, 16:02
autor: mieczyk1983
Może to wlącznik termiczny ten na krućcu pod czyjnikiem