[B4 cabrio 2.3 NG] co sie dzieje ...silnik
: 04 lut 2010, 21:20
na poczatek moze napisze czego nie wymienilem wiec tablice rejestracyjen i takie tam pozatym reszta albo nowa albo podmieniana i ciagle nie tak...
wiec zimny silnik pali od strzalu i trzyma 1100 jak sie rozgrzeje to ma juz 850 czyli ok
ciagnie no nie jak moje poprzednie auto ale nie jest zle nie krztusi sie nie ma zachwian -ok
ala jak zgasze rozgrzane auto postoi z 20 minut to odpala jak kosiarka najpierw jakby 3 cyl
za 2 sec 4 i za 2sec piaty obroty po takiej zawiejce stabilne..
wtryski ok sprawdzone nie leja trzymja nowe o-ringi + dirco nie pomoglo
czojniki nowy - pruba na 4 urzywanych ciagle tak samo
lambda nowa i 3 uzywane bez zmian - 01-09V
nastawnik cisnienia mam 3 sztuki na kazdym tak samo prad od 0.2 do minus 0.2mA oscyluje -czyli ok
krokowiec ok chodzi podmieniany na tez dobry dalej tak samo
zadnych dziur w wezach lub lewego powietrza wszystko ok
teraz co zauwazylem:
- jak pomaludku odkrecam korek na chodzacym silniku to moge go odkrecic a silnik nie zgasnie jak zrobie to szybko zgasnie.. ?????
-jak odepne na dluzej ok 30 sekund i wiecej to silnik zacznie nieruwno pracowac, zaworek od wegla ten na gurze gumy dolotu przestanie cykac a jak wpinam wtyczke w nastawnik to silnik gasnie... ?????
mam kompletny rozdzielacz od audi 100 z 92r z 5 cyl silnikiem ale to nie byl NG i zastanawiam sie czy podmieniac na prube????
porobilem juz wszystko w aucie nowy caly przod czyli zawieszenie wydech chamulce tyl
zalany specjalny olej do skrzyni omeka 906 czerwony dozywotni i zmiejsza opory toczenia uzywalem go w porsche 500 zl litr zostal mi tylko problem z tym silnikiem ...
wiec zimny silnik pali od strzalu i trzyma 1100 jak sie rozgrzeje to ma juz 850 czyli ok
ciagnie no nie jak moje poprzednie auto ale nie jest zle nie krztusi sie nie ma zachwian -ok
ala jak zgasze rozgrzane auto postoi z 20 minut to odpala jak kosiarka najpierw jakby 3 cyl
za 2 sec 4 i za 2sec piaty obroty po takiej zawiejce stabilne..
wtryski ok sprawdzone nie leja trzymja nowe o-ringi + dirco nie pomoglo
czojniki nowy - pruba na 4 urzywanych ciagle tak samo
lambda nowa i 3 uzywane bez zmian - 01-09V
nastawnik cisnienia mam 3 sztuki na kazdym tak samo prad od 0.2 do minus 0.2mA oscyluje -czyli ok
krokowiec ok chodzi podmieniany na tez dobry dalej tak samo
zadnych dziur w wezach lub lewego powietrza wszystko ok
teraz co zauwazylem:
- jak pomaludku odkrecam korek na chodzacym silniku to moge go odkrecic a silnik nie zgasnie jak zrobie to szybko zgasnie.. ?????
-jak odepne na dluzej ok 30 sekund i wiecej to silnik zacznie nieruwno pracowac, zaworek od wegla ten na gurze gumy dolotu przestanie cykac a jak wpinam wtyczke w nastawnik to silnik gasnie... ?????
mam kompletny rozdzielacz od audi 100 z 92r z 5 cyl silnikiem ale to nie byl NG i zastanawiam sie czy podmieniac na prube????
porobilem juz wszystko w aucie nowy caly przod czyli zawieszenie wydech chamulce tyl
zalany specjalny olej do skrzyni omeka 906 czerwony dozywotni i zmiejsza opory toczenia uzywalem go w porsche 500 zl litr zostal mi tylko problem z tym silnikiem ...