[B3 2.2 KV LPG]samochód zamulony-LPG, żle działająca benzyna
: 07 mar 2010, 01:59
Witam
Mam zamiar poprawić trochę stan techniczny mojej Audi 90 Quattro 2,2 KV(benzyna+gaz) 136KM Mechaniczny Wtrysk Wielopunktowy(silnik 130tys km po szlifie) , chciałbym zlikwidować następujące wady:
-samochód na gazie wolno wkręca się na obroty,jest bardzo zamulony jak na swoja moc(posiadam też Audi 80 1,8S 90KM i przyspiesza ona porównywalnie)
-gdy silnik jest zimny i pracuje na gazie to gaśnie trzeba trzymać wciśnięty pedał gazu gdy jest rozgrzany wszystko jest w normie.
-samochód dłuższy czas nie pracował na benzynie ponieważ był uszkodzony rozdzielacz paliwa(kiedyś jak się jeździło na gazie strzelało w kolektor ssący i chyba z tego powodu uszkodziła się benzyna)
po wymianie rozdzielacza paliwa samochód pracuje na benzynie lecz podczas dodawania gazu silnik się dusi ale stopniowo wciskając pedał gazu obroty rosną i jakiś czas temu przy 6tys obrotów na benzynie
tak pierdykło że aż rozerwało tłumik.
-auto ma odłączony komputer który steruje ilością podawanego gazu a w jego miejsce jest zamontowana śruba do tej regulacji dawki gazu(o ile obrotów odkręcić śrubę?)
Liczę na waszą pomoc.
_uwaga
Mam zamiar poprawić trochę stan techniczny mojej Audi 90 Quattro 2,2 KV(benzyna+gaz) 136KM Mechaniczny Wtrysk Wielopunktowy(silnik 130tys km po szlifie) , chciałbym zlikwidować następujące wady:
-samochód na gazie wolno wkręca się na obroty,jest bardzo zamulony jak na swoja moc(posiadam też Audi 80 1,8S 90KM i przyspiesza ona porównywalnie)
-gdy silnik jest zimny i pracuje na gazie to gaśnie trzeba trzymać wciśnięty pedał gazu gdy jest rozgrzany wszystko jest w normie.
-samochód dłuższy czas nie pracował na benzynie ponieważ był uszkodzony rozdzielacz paliwa(kiedyś jak się jeździło na gazie strzelało w kolektor ssący i chyba z tego powodu uszkodziła się benzyna)
po wymianie rozdzielacza paliwa samochód pracuje na benzynie lecz podczas dodawania gazu silnik się dusi ale stopniowo wciskając pedał gazu obroty rosną i jakiś czas temu przy 6tys obrotów na benzynie
tak pierdykło że aż rozerwało tłumik.
-auto ma odłączony komputer który steruje ilością podawanego gazu a w jego miejsce jest zamontowana śruba do tej regulacji dawki gazu(o ile obrotów odkręcić śrubę?)
Liczę na waszą pomoc.
_uwaga