Strona 1 z 1
[B3/B4 2.3 NG]Regulacja obrotów
: 20 maja 2007, 17:22
autor: Stanley
Wczoraj pisalem ze mam problem z obrotami ale nienapisalem ze ponoc jest mozliwosc jakiejs regulac na przeplywomiezu przy uzyciu imbusa 3.Chcialbym sie dowiedziec co o tym sądzice.Nienapisalem rowniez ze niemam zabardzo pojecia o silnikach a jestem obecnie w irlandii i niewiem jak mam sobie sam z tym poradzic.Prosz wiec o dokladniejsze wskazowki.Dzienks :roll:
: 22 maja 2007, 16:28
autor: Omen
Istnieje mozliwość wyregulowania zawartości CO w spalinach, co czyni sie kluczykiem 6-kątnym (imbusem) 3 mm, ale nie mając ustrojstawa pomiarowego( sondy) CO i jeszcze pojecia o co chodzi, odradzam majdrowanie w okolicy przepływomierza....
Pozdr. Adam.
Re: [B3/B4 2.3 NG]Regulacja obrotów
: 22 maja 2007, 21:06
autor: Kornel
Stanley pisze:Wczoraj pisalem ze mam problem z obrotami ale nienapisalem ze ponoc jest mozliwosc jakiejs regulac na przeplywomiezu przy uzyciu imbusa 3.Chcialbym sie dowiedziec co o tym sądzice.Nienapisalem rowniez ze niemam zabardzo pojecia o silnikach a jestem obecnie w irlandii i niewiem jak mam sobie sam z tym poradzic.Prosz wiec o dokladniejsze wskazowki.Dzienks :roll:
Tam to raczej nie grzeb tym imbusem bo tylko popsujesz a nie naprawisz, tam się obrotów nie reguluje. W NG w ogóle obrotów się nie reguluje żadną śrubka, za to odpowiada nastawnik biegu jałowego (silniczek krokowy). Może masz uszkodzony albo brudny i nie pracuje. Ewentualnie można jeszcze regulować na silniczku krokowym ale tego też raczej nie polecam.
Może też ci nie działać wyłącznik przepustnicy, ten dolny i dlatego nie załącza się układ stabilizacji biegu jałowego, przez co także może być problem z wolnymi obrotami. Kręciłeś może tą śrubką przy przepustnicach?