Strona 1 z 1

[80 b4 2.3Ng] Problem jeżeli silnik jest obciążony Słabnie

: 25 kwie 2010, 19:28
autor: piolux1989
Witam mam problem moja audiola gdy sie juz nagrzeje to powyżej 3tys obrótów zaczyna sie przestój w mocy samochód pracuje ale silnik zaczyna lekko wyc a on nie przyspiesza i musi nastąpic zmiania biegu
Ostatnio poprostu po pewnym czasie zaczoł mi sie tez dławic zaczeło nim rzucać i praktycznie nie przyspiesza i ale to raz na jakiś czas i co dziwne gdy sie zatrzymam zgasze i zapale silnik wszystko jest ok trochę pojedze i znowu to samo
Kable i Swiece sprawdzone Pompa Paliwa Sprawdzona Sonda i Katalizator sprawdzony

Pomocy co może sie dziać
Na wolnych obrotach i zimnym silniku wszystko jest ok

: 25 kwie 2010, 23:30
autor: Karto
Czujnik temperatury? Rzuć okiem tutaj: http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... nfo/id,47/ (trzeba założyć konto w "centrum")

: 26 kwie 2010, 22:10
autor: marko
zaczyna wyć - to znaczy wchodzi na obroty i nie przyśpiesza ?
jeżeli tak to pewnie kończy się sprzęgło

: 20 maja 2010, 16:05
autor: lucasso83
Piolux, mam w swojej Coupe silnik NG i od jakiegoś czasu mam te same objawy co ty.

Mam wymienione świece, kable, kopułkę i palec rozdzielacza, olej, filtr oleju, filtr paliwa, filtr powietrza, 2 tygodnie temu wymieniałem uszczelkę pod głowicą, planowałem głowicę i gniazda zaworów, wymieniłem wszystkie uszczelniacze i uszczelki w silniku, czyściłem wtryski, dziś wymieniłem sondę lambda na nową Boscha...
Jedyne co mi przychodzi do głowy to pompa paliwa, ale wydaje mi się, że gdyby to była pompa ta nie dawałaby odpowiedniego ciśnienia zarówno przy zimnym i rozgrzanym silniku, a tak samo jak u ciebie samochód szarpie i traci moc tylko gdy jest rozgrzany.

Ręce już mi opadają, bo nie mam pomysłu co to może być. Może ktoś jeszcze miał podobne objawy i podpowie co można jeszcze sprawdzić/wymienić.

: 21 maja 2010, 11:17
autor: fiv3d
A co jeśli cewka wariuje ??
Ja ze szwagrem walczymy z czymś podobnym... zmieniliśmy troche osprzętu i min. cewkę... jest jak by troszkę lepiej..

: 22 maja 2010, 10:35
autor: Karto
A może 2 przepustnica się zawiesza? Na nagrzanym silniku bo obudowa przepustnicy od ciepła pracuje i zaczyna coś w mechanizmie przyblokowywać?

: 22 maja 2010, 20:52
autor: Leszek
Karto pisze:A może 2 przepustnica się zawiesza? Na nagrzanym silniku bo obudowa przepustnicy od ciepła pracuje i zaczyna coś w mechanizmie przyblokowywać?
To by wyczuł w pedale gazu że coś nie tak.
To wygląda jak by miał zły skład mieszanki. Może przepływka, może ciśnienie paliwa. Nie wykluczam że coś z elektryką.

: 23 maja 2010, 16:10
autor: Karto
Leszek pisze:
Karto pisze:A może 2 przepustnica się zawiesza? Na nagrzanym silniku bo obudowa przepustnicy od ciepła pracuje i zaczyna coś w mechanizmie przyblokowywać?
To by wyczuł w pedale gazu że coś nie tak.
To wygląda jak by miał zły skład mieszanki. Może przepływka, może ciśnienie paliwa. Nie wykluczam że coś z elektryką.
Hm, możliwe, ale z tego co pamiętam to linka od gazu obraca małą przepustnicą, a ta dopiero odchyla tą większą. Mogę się mylić, w każdym razie warto sprawdzać takie duperele jeżeli nic nas to nie kosztuje. Pozdrawiam.

: 28 maja 2010, 22:44
autor: sebastiB4
Ja koledzy dołącze się mam ten sam problem rano gdy jadę do pracy na lpg ciągnie mocno a jak silnik złapie temperaturę do już słabiej wkręca sie na lpg i nie wiem w czym tkwi problem

: 30 maja 2010, 00:57
autor: rafał84
Witam mam ten sam problem z moją 90 2.3NG po odpaleniu przez chwile jedzie ok, a potem powyżej 3 tysięcy na obrotomierzu i muł, silnik wyje jak by miał się rozpaść. Walcze z tym problemem już od dłuszego czasu wymieniłem: świece, przewody, kopułkę, palec, czujnik spalania stukowego. i nic to niedało najdziwniejsze jest to cytuje kolege "ze gdy sie zatrzymam zgasze i zapale silnik wszystko jest ok trochę pojedze i znowu to samo" obroty równiutkie na pb jak i na gazie zero falowania. Koledzy pomocy już pomysły mi się skończyły. Pozdrawiam

: 30 maja 2010, 08:54
autor: Karto
Warto rzucić okiem tutaj, może ma to jakiś związek:
https://audi80.pl/ng-coupe-slaba-iskra-vt42543.htm

: 31 maja 2010, 17:35
autor: josseff75
pod drugą przepustnica znajduje sie( przekaznik polozenia pedalu gazu ) on też regulje kiedy zamyka sie ssanie wiec chodzi mi oto ze gdy silnk sie nagrzeje on nadal jest otwarty i wtedy traci moc umnie bylo to samo jak wy opisujecie poprostu byl przerwany przewud po wymianie wszystko wrucilo do normy